Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Francisca
Helen schreef:

Ik vond allebei even goed. Energique alleen stukken handiger ivm de 100g schijven. Ik heb beide merken gevoerd voor de variatie. Ik snap nooit waarom mensen perse een merk willen voeren. Ook bibi heb ik een poosje gegeven.

groetjes Helen
Hoi Helen, het gaat mij niet zozeer om een merk. Mika deed het op Energique beter dan op brokken maar hij poepte er veel van. Wij hebben gewoon de twee andere merken ook geprobeerd en daar doet hij het beter op. Het gaat er denk ik om dat je uitzoekt waar je hond het goed op doet. Voor Mika is dat nu vooral Bandit, niet de goedkoopste, maar voor hem wel de beste. CB gaat ook goed dus nog afwisseling ook. ;)
Door Truus
Sunshine schreef:
Hoi Helen, het gaat mij niet zozeer om een merk. Mika deed het op Energique beter dan op brokken maar hij poepte er veel van. Wij hebben gewoon de twee andere merken ook geprobeerd en daar doet hij het beter op. Het gaat er denk ik om dat je uitzoekt waar je hond het goed op doet. Voor Mika is dat nu vooral Bandit, niet de goedkoopste, maar voor hem wel de beste. CB gaat ook goed dus nog afwisseling ook. ;)
Ik kan niet zeggen dat mijn hondjes veel poepen op Energique, het zijn hele kleine drolletjes.
Door Francisca
Truus schreef:
Ik kan niet zeggen dat mijn hondjes veel poepen op Energique, het zijn hele kleine drolletjes.
Mika heeft wat problemen met zijn darmen, dat zal er ook wel mee te maken hebben. Van Energique moet hij echt 4 keer op een dag en van Bandit en CB slaat hij wel eens over en het is ook minder. :)
Door Francisca
Truus schreef: Dan heb je gelukkig de goede voeding voor Mika gevonden he. Lijkt me geweldig fijn als het zo goed gaat ;).
Zijn we ook ontzettend blij mee. ;)
Ik hoop dat Mila weer gewoon gaat eten en dat Timo goed bericht krijgt. :-*
Door Truus
Sunshine schreef:
Zijn we ook ontzettend blij mee. ;)
Ik hoop dat Mila weer gewoon gaat eten en dat Timo goed bericht krijgt. :-*
Mika en Mila......wel leuk :D. Mila wilde vandaag weer meer en bleef bij de bak staan maar ik doe nog voorzichtig, lijkt me slimmer ;)
Door K@rin
Helen schreef: Let wel op dat carnibest vetter is dan energique en dat je er ietsje minder van moet geven anders is Timo zo weer een onsje zwaarder!!
Ja, dat is zeker waar ..............
Mijn teven zijn echt aangekomen .......
Ik moet echt minder voeren, dan die 20 gram per kg lichaamsgewicht.
Maar dat is ook weer goed voor de portemonnee ;)
Door Truus
Lizzy schreef: Hoe voelt ze zich nou verder Truus? Hoe is haar ontlasting?
De ontlasting Van Mila is sinds vandaag weer goed ;).
Volgens mij zat ze ook in een dip met al die veranderingen. Timo was niet zoals normaal, ook steeds verbinden en de uitlaatrondjes waren niet zoals gewoonlijk.
Ik kreeg gisteren opeens het idee om naar het bos te gaan om haar op te vrolijken en......zowaar...haar staartje ging omhoog en ze ging achter de bal aan en sindsdien gaat het goed :D.
Wat hebben honden toch een gevoel!

Timo gaat ook goed, we denken maandag de uitslag te krijgen. We zijn benieuwd en wachten maar af. Het zal wel goed zijn, daar gaan we maar vanuit.
Grts. Truus.
Door Truus
De wond van Timo ziet er niet goed uit. Er is een heel stuk open gegaan en er kwam rotzooi uit dus een ontsteking :-\.Het is een behoorlijk gat.

De D.A. heeft nu gespoeld met een jodiumoplossing en nu heeft hij A.B. Ik ben er niet gelukkig mee maar het moet wel :(.
De uitslag hebben we nog niet binnen dus....afwachten maar weer.

Al met al gaan we weer door met de verzorging.
Door Truus
Ordell schreef: Beterschap... ;)
Ordell, wat doen jullie met een open wond?
De D.A. zei dat de wond nog open moest blijven zodat het vuil eruit kan maar zonder iets erop gaat hij rollen en kan er in ieder geval weer vuil bij toch?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door