Moderators: koekje, pearlsofpassion
Jaaah, zo is het met mijn katten ook gegaan. In het begin ff wennen, maar als eenmaal het kwartje is gevallen, dan willen ze niet anders meer
Achterhaalde uitdrukking trouwens van dat kwartje :-/
<< z'n vleugel bezig was en grommen whoooo niet te zuinigWerkt dat ook bij een kat dan ???.
hij greep die vleugel beet en boog zich er helemaal overheen zo van ...vang lekker zelf wat
dus hij heeft het niet alleen door hij is nu echt back to basic instinct![]()
<<
Hoi Sylvia,
't is niet omdat ik er me wil mee bemoeien Sylvia , maar ik zou denken dat het beter is dat je ten alle tijden datgene wat jij hem geeft ook moet kunnen terugnemen.
Ik zou daar iets aan doen !
Gr.
Roger.
<< z'n vleugel bezig was en grommen whoooo niet te zuinig
hij greep die vleugel beet en boog zich er helemaal overheen zo van ...vang lekker zelf wat
dus hij heeft het niet alleen door hij is nu echt back to basic instinct![]()
<<
Hoi Sylvia,
't is niet omdat ik er me wil mee bemoeien Sylvia , maar ik zou denken dat het beter is dat je ten alle tijden datgene wat jij hem geeft ook moet kunnen terugnemen.
Ik zou daar iets aan doen !
Gr.
Roger.
Hij schijnt wel heeeeeel groot te zijn, die tijger van Sylvia. In het geval van hond zeg ik dat je helemaal gleijk hebt, een kat mag er van mij gelukkig mee worden.
Dit zullen jullie niet willen geloven maar nu eet hij dus ook al gedroogde penstaafjes van de honden ???" rare kat toch "![]()
als het komt komt het ook goed zullen we maar zeggen
" rare kat toch "![]()
![]()