Moderators: koekje, pearlsofpassion
Hoi zurca,huh die snap ik even niet....eerst kijken of alles goed zit voor dat je je kat eindelijk voer geeft waar hij alleen maar beter van kan worden.....ik mis denk ik even iets,als je over gaat op een ander brokje wordt er niet zo gedacht ???
Heeft je D.A. al een bloedonderzoek gedaan?
Ik ben altijd wat huiverig bij wat oudere katten en zou toch eerst willen weten dat alles goed zit.
Gr. Gaby
hoi Gaby, ik snap wat je bedoelt... bij oudere katten komen bijv. nogal eens nierafwijkingen voor ik laat dus om het half jaar een bloedonderzoek doen.. mocht ze iets mankeren dan ben ik vrij optijd bij.. haar bloed is op dit moment in orde. medisch kon de dierenarts niet vinden... alleen haar tandvlees kon wel eens heel licht ontstokken zijn, daar heeft ze een antibioticakuurtje voor gekregen en alles is daar binnen weer ok..groetjesja maar ik snap nog steeds niet waarom je dan eerst je kat moet testen eer je hem/haar op versvoer wilt zetten.
hoi sylvia, ik denk niet dat gaby bedoelde dat ik mijn kat eerst moet laten onderzoeken voordat ik 'm op versvoer (of elk ander voer) over kan zetten. maar dat ze bezorgt was om het feit dat het een oude kat is en zo ineens minder is gaan eten.. dat zou er op kunnen duiden dat er medisch iets aan de hand is. ik denk dus dat het van haar kant gewoon bezorgdheid was... groetjesooooo op die fiets......ik snapte em ff niet helemaal
hoi sylvia, ik denk niet dat gaby bedoelde dat ik mijn kat eerst moet laten onderzoeken voordat ik 'm op versvoer (of elk ander voer) over kan zetten. maar dat ze bezorgt was om het feit dat het een oude kat is en zo ineens minder is gaan eten.. dat zou er op kunnen duiden dat er medisch iets aan de hand is. ik denk dus dat het van haar kant gewoon bezorgdheid was... groetjes
van af woensdag ligt er bij mij ook carnibest in de vriezer... ik hou jullie op de hoogte!en vondt tie het lekker of dacht tie eet dat zelf maar