Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Ine schreef: Hoi Truus, hoe is het nu met Timo en met de wond?
Heb je al een oplossing voor het uitlaten?
En Mila? Voelt zij zich al wat beter?
Met Timo en de wond gaat alles goed. Alleen wil ze nog wel eens krabben dus nu zit ze in het verband met een gaasje op de wond. Een kap op kan niet dus dan maar zo.
Mila heeft nog niet veel gegeten hoogstens een paar kruimeltjes gekookte kip. Ze had ook spuitpoep dus het is hier echt een ziekenboeg ;).
Vannacht ben ik maar beneden gebleven om ze in de gaten te houden, ach...je doet wat voor je honden he.
Door ine
Laten we hopen, dat je vannacht weer in bed hebt kunnen slapen!
Knuffels voor de kleintjes! :-*
Door Francisca
Beterschap voor allebei. En jij veel sterkte als ziekenverzorgster. ;) :-*
Laatst gewijzigd door Francisca op za 14 aug 2004, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mister T
Truus schreef:
Met Timo en de wond gaat alles goed. Alleen wil ze nog wel eens krabben dus nu zit ze in het verband met een gaasje op de wond. Een kap op kan niet dus dan maar zo.
Mila heeft nog niet veel gegeten hoogstens een paar kruimeltjes gekookte kip. Ze had ook spuitpoep dus het is hier echt een ziekenboeg ;).
Vannacht ben ik maar beneden gebleven om ze in de gaten te houden, ach...je doet wat voor je honden he.
ach gos,die arme schaapies....als het komt,komt het inéne he? ;)
Gelukkig dat je er weer bent met een berichtje over je beestenboel ;D
En ja,je doet idd wat voor je honden,tis te hopen dat je niet,net als ik,7 weken op de grond moet slapen :-X ;)

Sterkte met je lieverds!!! :-*
Door Truus
Gadverdegadver >:( Timo heeft vannacht aan zijn wond gezeten. Ik dacht...ik waag het erop en ga gewoon naar m'n bedje :(.
Hij had verband om maar het was verschoven. Het is ook zo'n rotplek, precies in z'n Hals/Nek.
Nu is er een plekje open en het zat onder het bloed .
Ik heb er nu een gaasje op en verband erom wat zelf kleeft. Ook heb ik zalf voor de jeuk en Rimaldyn Pffff.
Mila heeft vanmorgen weer twee keer gekotst. Ik had haar gisteren een klein beetje gekookte kip gegeven.
Vandaag maar vasten :-\.
Het gaat hier lekker ::) ;)
Door Nitus
Hè getsie Truus, da's balen. Kun je Timo geen (baby)sokjes om zijn achterpootjes doen? (tenminste ik neem aan dat ie de wond kapot krabt :-\) Dan kan het niet zoveel kwaad als hij dan toch een keer krabt, verder zou je hem een sjaaltje, theedoek oid om zijn nek kunnen binden, dan kan hij het ook niet kapot krabben. Maar er is niks zo naar als een stel zieke honden, je bent er maar druk mee. Sterkte en beterschap, geef ze allebei maar een voorzichtige knuffel.
Door Truus
Nitus schreef: Hè getsie Truus, da's balen. Kun je Timo geen (baby)sokjes om zijn achterpootjes doen? (tenminste ik neem aan dat ie de wond kapot krabt :-\) Dan kan het niet zoveel kwaad als hij dan toch een keer krabt, verder zou je hem een sjaaltje, theedoek oid om zijn nek kunnen binden, dan kan hij het ook niet kapot krabben. Maar er is niks zo naar als een stel zieke honden, je bent er maar druk mee. Sterkte en beterschap, geef ze allebei maar een voorzichtige knuffel.
Mmmm een babysokje, dat ik daar nog niet aan hebt gedacht ;). Dan zal ik het wel goed vast moeten maken trouwens want Timo is wel handig met zulke dingen.
Het valt te proberen en ook die theedoek.
Bedankt voor je advies ;). We proberen alles :D.
Door gonny
je kunt ook bij de zeeman of wibra ( of waar dan ook ;D) een goedkoop kinder t-shirt kopen en aantrekken! onderkant vastzetten met veiligheidsspelden of pleister! of een rompertje!! de grootste maat moet em toch passen??
Door Truus
gonny schreef: je kunt ook bij de zeeman of wibra ( of waar dan ook ;D) een goedkoop kinder t-shirt kopen en aantrekken! onderkant vastzetten met veiligheidsspelden of pleister! of een rompertje!! de grootste maat moet em toch passen??
Een rompertje gaar niet Gonny, dat zit op de wond/schouder. Maar een T-shirt misschien wel.
Ik kan weer vooruit met de tips ;)
Door Ivonne
Truus schreef:
Een rompertje gaar niet Gonny, dat zit op de wond/schouder. Maar een T-shirt misschien wel.
Ik kan weer vooruit met de tips ;)
maak je dan wel een foto?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door