Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door zurca
sylvia schreef: hahahahah die lieve katjes durven elkaar niet meer los te laten, ik herken het gespannen vasthouden ;D
Dat is ind. een "wie laat als eerste los en krijgt een knal voor z'n kanis knuffel" ;D Kijk die achterpoten in de kangarootraphouding.. ;D

Lizzy, ik hoop dat Pinkel haar genies weer net zo plotseling verdwijnt als dat het gekomen is :-*
Door Lizzy
Nou, na dus wat SNOT (goed gezien hoor Dory!) rondgeslingerd te hebben, heeft ze dus nog steeds niet geniest en hoop ik echt dat het 'genies in een glas water' was!
Door dana
Jeetje wat een toestand .
Gelukkig heeft ze niet meer geniest en ook ik ga hard duimen dat ze uitgeniest is.
Het is wel weer een stressdag geweest maar gelukkig zonder narcose en waarschijnlijk is de irritatie er bij een niesbui uitgesnotterd ;)
Door oebaya
Het is hier een beetje hektisch met logés, dus vandaar dat ik het nu pas lees.
Tijdje terug had mijn Lab het ook: niezen en veel vocht uit de neus. Waar hij lag, zat een natte plek op de vloer.
Heb hem toen een poosje zilverwater gegeven. Of dat heeft geholpen of dat het gewoon overging, dat weet ik niet, maar binnen een paar dagen was het over.
gr.
Nicolette
Door Lizzy
Nah, geloof het of niet... tis gewoon over!!!!! Ze niest dus niet meer!!!! Ik zal maar niet zeggen "dat zei ik toch" (gisteren was ik dus al degene die stribbelde - ik vond 12 uur nadat ze begon te niesen te snel maar ja we zaten met het weekend. In het weekend is er geen DA met scoop-apparatuur te vinden).
Door sylvia
gelukkig.....pffffffff (nee ik ben niet lek) je zou er toch beroerd van worden als er weer iets mis zou zijn.
dikke :-*
Door vilja
Hoi Lizzy, lees de elende nu pas die jullie meegemaakt hebben, gelukkig is Pinkel weer in orde. Wat een dagen en een stress he! Nu ff bijkomen, liefs vilja en coby.
Door K@rin
nah, gelukkig maar ...................
HOE kan je in de stress schieten ....................
grrrrrrrrr ........... HONDEN !!!! (ik kan niet meer zonder ze ;D)
Laatst gewijzigd door K@rin op za 14 aug 2004, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door