Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Truus schreef:

Het staat onder mijn favorieten ;) :D

Alle knuffels heeft Timo in ontvangst genomen hoor :-*
Heeeel handig hoor...vooral als je een belfobie hebt als ik... Ik neem gewoon niet op, zoek EERST op voelspriet op wie de beller was en bel dan pas terug (of niet ;D)
Door Helen
geer schreef:

Heeeel handig hoor...vooral als je een belfobie hebt als ik... Ik neem gewoon niet op, zoek EERST op voelspriet op wie de beller was en bel dan pas terug (of niet ;D)
huh? Hoe werkt dat nou??
Door Ivonne
Truus, daar ben je weer ;D Fijn om te horen dat het tot zover wel goed gaat :-*

En die Rymadil zou ik gewoon geven; het is maar voor een paar dagen en het is een goede pijnstiller en ontstekingsremmer. Zou je voor een hele lange periode pijnstilling moeten geven dan zou ik voor bijv. Salisprin kiezen maar dat hoeft nu niet.
Door Truus
Ivonne schreef: Truus, daar ben je weer ;D Fijn om te horen dat het tot zover wel goed gaat :-*

En die Rymadil zou ik gewoon geven; het is maar voor een paar dagen en het is een goede pijnstiller en ontstekingsremmer. Zou je voor een hele lange periode pijnstilling moeten geven dan zou ik voor bijv. Salisprin kiezen maar dat hoeft nu niet.

O.K Ivonne, jij ben inmiddels een expert op dat gebied ;) :D
We moeten iets verzinnen voor de riem, het zit precies in zijn nek....ik zal morgen eens kijken wat ik kan knutselen.
Over 10 dagen moeten we terug komen.
Door Truus
Ivonne schreef: heb je geen tuigje?
Nee, ik ga morgen eens op zoek.
De wond is vrij groot van z'n nek naar z'n schouder zeg maar.Hij kan ook geen kap op.
We verzinnen wel iets.
Door tieneke
Truus was even spoorloos :o :o
Gelukkig is Timo weer lekker thuis.
Geef hem maar een lekkere dikke :-*
Beterschap voor het kereltje!
Door Netty
goh Truus
was dat ff schrikken, ik heb gisteren iedere keer even gekeken, niet zo lang, ik kan niet veel op de computer, mijn vinger >:(
maar vanmorgen alles bij gelezen en dus ook hoe het met Timo is gegaan.
wat fijn dat hij weer thuis is en dat "alles" goed is gegaan, je weet het pas als je de uitslag hebt, maar toch.
geef die jongen maar een voorzichtige knuf van me, en weet je al hoe je hem uitgaat laten?
Door Binno
Blij dat alles toch goed gegaan is zeg! Werd steeds ongeruster gisterenavond, viel toen ook nog mijn internetverbinding weg...! ::)
Vanmorgen dan toch eindelijk gezien dat alles OK is, gelukkig maar. Verwen ze maar lekker! ;D ;D ;)
Door Eidos
Pffffffff ..... Wat een opluchting... Gisteravond kon ik helaas niet het i-net op aangezien we met het hele team een grote schoonmaak hadden in atlantis, maar ben toch wel heel erg opgelucht dat na een zoektocht je eindelijk hier hebt verteld dat het (redelijk) goed gaat met Timo en Mila... Geef ze beiden maar een lieve knuffel van me !!! :-*
Door ine
Hoi Truus, hoe is het nu met Timo en met de wond?
Heb je al een oplossing voor het uitlaten?
En Mila? Voelt zij zich al wat beter?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door