Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Pfffffff.... gelukkig ben je er weer! Oh jee, wat ben ik opgelucht dat het goed is met jou en Timo! (en met Mila!). Was de bobbel zo groot geworden dan? Of hebben ze het ruim weggehaald?
Door Lupa
tjetje je bent er weer :) :)
maar is het wel en beetje positief? of kunnen ze nog niks zeggen?
Door *Lia*
Fijn wat te horen,we zaten hem allemaal te knijpen omdat je zolang niets liet horen.Verwen Timo maar lekker,en Mila ook natuurlijk. ;)
Laatst gewijzigd door *Lia* op do 12 aug 2004, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hitam
Pfffffff, wat een opluchting.
Die wonden zijn altijd veel groter dan je denkt, dat komt doordat je een rondje weg moet halen, maar een rechte lijn moet hechten.
Als ie weer blaft gaat het wel goed!
Door Truus
Het was echt "opsporing verzocht " hier :-[ Gekke meiden allemaal maar heel lief van jullie :-*
Ik had net Syl ook nog aan de telefoon...incognito is er hier niet bij he Geer ;D ;D ;D.

Ze kunnen nog niets zeggen en hebben het ruim weg gesneden Lizzy.
We wachten maar af en hopen op het goede ;).

Het is allemaal achter de rug en nu kan hij opknappen.

Bedankt allemaal voor jullie zorgen, ik schrok ervan en ben een beetje verlegen nu :-[ ;D :-*
Door Nitus
Oooh, gelukkig dat het niet zo erg was als wij allemaal dachten. Je hebt ons wel in spanning laten zitten Truus, wil je dat nooooooit meer doen? >:( ;) Nee hoor, de verzorging van je honden gaan voor. Geef ze maar een dikke knuffel allebei :-* :-*.
Laatst gewijzigd door Nitus op do 12 aug 2004, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
sylvia schreef: Truus je bent een Truus hoor om ons zo te laten wachten hoor :-*
Anders had ik jou niet aan de telefoon gehad :P ;D.

Nee hoor...ik zal dit nooooooooooit meer doen ;).
Door Truus
Hitam schreef: Pfffffff, wat een opluchting.
Die wonden zijn altijd veel groter dan je denkt, dat komt doordat je een rondje weg moet halen, maar een rechte lijn moet hechten.
Als ie weer blaft gaat het wel goed!
O.K.....wat word je hier toch wijs he ;).

Hij heeft Rimadyl gekregen maar volgens mij heb je ook iets anders toch? Of is dit niet zo erg.
Door Truus
geer schreef: Nou Truus, ik zat echt een beetje in de rats...'t is niets voor jou om zo lang stil te zijn ;) ;D Maar gelukkig is op http://www.voelspriet.nl bijna iedereen te vinden :D
Het staat onder mijn favorieten ;) :D

Alle knuffels heeft Timo in ontvangst genomen hoor :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door