Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Renate en Jeanne hebben een nummer, maar die zijn ook niet online... Waar woont ze ook alweer? Ik ben een kei in het opsporen van onvindbare mensen (ahum) ;)
Door Nitus
geer schreef: Renate en Jeanne hebben een nummer, maar die zijn ook niet online... Waar woont ze ook alweer? Ik ben een kei in het opsporen van onvindbare mensen (ahum) ;)
Kijk anders even op de website van Jeanne
Door ine
geer schreef: Renate en Jeanne hebben een nummer, maar die zijn ook niet online... Waar woont ze ook alweer? Ik ben een kei in het opsporen van onvindbare mensen (ahum) ;)
Rijen
en haar achternaam staat in haar fototopic
Door geer
Ik heb haar nummer gevonden....alleen....ik heb een enorme belfobie...echt! Ik bel nooit iemand (behalve mijn moeder 8)), wie kan ik het nummer PB-en???
Door ine
geer schreef: Ik heb haar nummer gevonden....alleen....ik heb een enorme belfobie...echt! Ik bel nooit iemand (behalve mijn moeder 8)), wie kan ik het nummer PB-en???
Naar Syl! Die wil wel bellen, zegt ze! ;)
Laatst gewijzigd door ine op do 12 aug 2004, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Ik durf niet meer :-[. Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was inderdaad druk met het verzorgen.
Alles is goed hoor. Timo heeft het goed doorstaan en Mila is ook weer aan de betere hand al eet ze nog niet maar dat is niet zo erg.

Het is een vreselijke grote wond vind ikzelf en het viel tegen.
Ze hebben behoorlijk wat weg moeten snijden en nu sturen ze het naar Utrecht.
Timo heeft al weer geblaft en gegeten en pootjes gegeven en gelikt ;)
Door ine
Truus schreef: Ik durf niet meer :-[. Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was inderdaad druk met het verzorgen.
Alles is goed hoor. Timo heeft het goed doorstaan en Mila is ook weer aan de betere hand al eet ze nog niet maar dat is niet zo erg.

Het is een vreselijke grote wond vind ikzelf en het viel tegen.
Ze hebben behoorlijk wat weg moeten snijden en nu sturen ze het naar Utrecht.
Timo heeft al weer geblaft en gegeten en pootjes gegeven en gelikt ;)
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :-X :-X :-X
Dikke knuffel voor Timo! :-*
Door geer
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...wil je ons NOOIT meer zo laten schrikken!!!! :o Maar wel heel gelukkig dat het zo goed is gegaan! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door