Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Lizzy schreef: Hee Truus, komt allemaal goed met hem hoor!! Echt!

Overigens, hij krijgt toch geen vaccin vandaag, hoop ik?

Groetjes, Lizzy (die verder duimt!)
Jaa het komt allemaal goed, weet ik, kan niet anders met zoveel mensen die duimen :D.
De inenting krijgt hij niet omdat Timo al 9 jaar is wil ik dat niet meer.
Mila heeft weil en parvo gehad ;) is 3 jaar.
Door Eidos
Heh Shit.. Ik heb dit helemaal niet meegekregen gisteren ....

Truus heel veel sterkte!!! Ik denk aan je en duim me rot op een goede afloop !! Hopelijk mag die schat gewoon lekker vanmiddag weer naar huis...

Hij moet wel snel weer beter zijn hoor, want als ik de volgende wandeling weer met iemand mee kan rijden moeten dos en timo wel weer samen een ballad voor ons zingen he ;) ;D
Door Lizzy
Truus schreef:
Jaa het komt allemaal goed, weet ik, kan niet anders met zoveel mensen die duimen :D.
Ja, het komt absoluut goed. Vanmiddag ligt hij weer in je armen!!!!

Ik wou het ff zeker weten. Sommige DA's enten de hond even terwijl ie toch onder narcose is.... >:( (en dat is dus een heel slecht idee!).
Door Truus
[quote="Eidos"]
Heh Shit.. Ik heb dit helemaal niet meegekregen gisteren ....

Truus heel veel sterkte!!! Ik denk aan je en duim me rot op een goede afloop !! Hopelijk mag die schat gewoon lekker vanmiddag weer naar huis...

Hij moet wel snel weer beter zijn hoor, want als ik de volgende wandeling weer met iemand mee kan rijden moeten dos en timo wel weer samen een ballad voor ons zingen he ;) ;D
[/quote]
Je zorgt maar mooi dat je iemand hebt om mee te rijden ;)die twee in koor kunnen we niet missen :-* ;D
Door Truus
[quote="Lizzy"]
[quote="Truus"]
[quote="Lizzy"]
Hee Truus, komt allemaal goed met hem hoor!! Echt!

Overigens, hij krijgt toch geen vaccin vandaag, hoop ik?

Groetjes, Lizzy (die verder duimt!)
[/quote]
[/quote]

Ja, het komt absoluut goed. Vanmiddag ligt hij weer in je armen!!!!

Ik wou het ff zeker weten. Sommige DA's enten de hond even terwijl ie toch onder narcose is.... >:( (en dat is dus een heel slecht idee!).
[/quote]
Dat wist ik Lizzy, dankzij het vele lezen op dit forum....goed werk van jullie :-*
Door Eidos
Ik doe mn best ;D En met Timo komt het vast helemaal goed !!! We hebben teveel ziektes en overlijdens gehad de laatste tijd, dus het is tijd voor goed nieuws en goede afloop !!!
Door Truus
[quote="Eidos"]
Ik doe mn best ;D En met Timo komt het vast helemaal goed !!! We hebben teveel ziektes en overlijdens gehad de laatste tijd, dus het is tijd voor goed nieuws en goede afloop !!!
[/quote]

Dat vind ik ook. Moet maar eens afgelopen zijn ;)
Door Eidos
[quote="Truus"]
[quote="Eidos"]
[/quote]

Dat vind ik ook. Moet maar eens afgelopen zijn ;)
[/quote]

Inderdaad ja !!! Timo komt vanmiddag gewoon volledig gezond thuis en die knapt binnen no time weer op ;D ;D
Door Truus
[quote="pam"]
sterkte Truus met je KLEINE vriendje... :-*
[/quote]
Dank je Pam, ze hebben nog niet gebelt dus de operatie zal wel goed verlopen zijn. We moesten een uur bereikbaar blijven....
Mila is Timo aan het zoeken en snapt er niets van ::)
Door ine
Ben benieuwd, hoe Timo om 4 uur is!
Sterkte meis, zo zonder die kleine rakker! :-*
Nog even en hij is weer bij je en kun je hem vertroetelen! ;)
Door *Lia*
[quote="tieneke"]
Weet je al wat Truus?
[/quote]

Dat wilde ik ook vragen. TRUUUUUUS is er al nieuws over Timo ??
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door