Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Fritz schreef: Ik ga het niet vertellen want dan doe ik weer nachten geen oog dicht, het is goed afgelopen maar als ik een dremel zie krijg ik weer hartkloppingen

MMmmm, eigenlijk was ik ook wel benieuwd. Was het zelf nog op te lossen (met een beetje ehbo) of moest je 112 bellen :-\
Door lekker kort
Angelique schreef:

MMmmm, eigenlijk was ik ook wel benieuwd. Was het zelf nog op te lossen (met een beetje ehbo) of moest je 112 bellen :-\
laat ik het zo zeggen er zat een snee in het voetzooltje en een snee in mijn vinger
Door Ordell
Is dat omdat deze honden en afwijkende voetstand hebben of veel op zachte ondergrond lopen? Ik heb in al die jaren nog nimmer nagels van een hond geknipt, die zijn altijd zo kort dat je ze bijna niet eens ziet te zitten. ???
Door Binno
Ordell schreef: Is dat omdat deze honden en afwijkende voetstand hebben of veel op zachte ondergrond lopen? Ik heb in al die jaren nog nimmer nagels van een hond geknipt, die zijn altijd zo kort dat je ze bijna niet eens ziet te zitten. ???
Mijn honden lopen in elk geval vaak op zachte ondergrond (park, grasveld...) en minder op harde ondergrond en daarom is het toch nodig dat af en toe hun nagels geknipt worden. ;)
Door Angelique
Cathelijn-Jonas schreef: ik heb dus deze Afbeelding

goede bassettentang, maar Jonas heeft er een hekel aan... :(
...
.
Laatst gewijzigd door Angelique op wo 11 aug 2004, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ivonne
ik hoef bij Bas ook nooit nagels te knippen; Bas sloft nogal dus het slijt vanzelf en Bas gaat circa 4x per jaar naar de trim dus als er toch nog wat met een nagel gedaan moet worden dan gebeurt dat daar en dit gaat gelukkig zonder problemen (bij Bas zie je absoluut niet waar het leven zit en ik vind het een doodeng klusje :-[) dus ik heb mazzel want dit werkt perfect voor Bassie ;D
Door K@rin
Angelique schreef:
Ik heb hier een goedkoper variantje liggen voor dat werk en dat gaat ook prima :D
Afbeelding

€14,95
Doe mij er maar één !!!! (als ie geschikt is voor grote Pyr-nagels )
of moet ik via de site bestellen ::) ::)
Door jeanne
Ordell schreef: Is dat omdat deze honden en afwijkende voetstand hebben of veel op zachte ondergrond lopen? Ik heb in al die jaren nog nimmer nagels van een hond geknipt, die zijn altijd zo kort dat je ze bijna niet eens ziet te zitten. ???
Het ligt ook aan de stand van de voeten van de hond. Een basset heeft erg grote zware voeten, en bij de meesten slijten de nagels dus niet.
Bij onze Rottweiler heb ik nooit de nagels hoeven knippen. Zo ook bij de newfy's die in mijn salon komen, daar heb ik nog nooit een nagel van geknipt.
Door Erna
Karin & Pyrs schreef:

Afbeelding

€14,95

Doe mij er maar één !!!! (als ie geschikt is voor grote Pyr-nagels )
of moet ik via de site bestellen ::) ::)

Kijk. dat wilde ik ook al vragen
Door Urs
Breng ik jasper wel bij jou langst. Wat een monster, ik heb een uur gedaan over de helft van zijn nagels. Hij gaat zelfs bijten. Nu nog de andere helft.
Laatst gewijzigd door Urs op wo 11 aug 2004, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
ik denk dat het te maken heeft met de stand en vorm van het voetje. lupa heeft heel gesloten voetjes (katten voetjes) en de nagels zijn ongelofelijk kort.
de andere 2 ook gelukkig
Maar ik denk hoe wijder de voet hoe langer de nagels
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door