Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Gelukkig is alles goed lees ik nu :D
Ik ruim tegenwoordig de gekste dingen op voor de 2 monsters,pardon Tara :-[voor je broer dus ;)
Verleden week heeft Tinus een waterkoker van het keukenblad gesleurd,een briefje van 5 Euro en een keukenrol!!
Gelukkig zat er geen heet water in en haal ik de stekkers overal uit.
Ze hebben in ieder geval dolle pret gehad,buiten de badslippers,schoenen,verslonden tijdschriften,hondenmatras,party-tent,bloempotten en planten,bezemsteel,handdoeken,schuursponsjes,vaatdoekjes,ontmantelde bloemen in winkel,nieuwe afstandsbediening tv,droogboeket,vliegenhor(1 dag oud!) :o :o
Ben ik nog wat vergeten? ;D ;D
Door tieneke
Gelukkig is alles goed lees ik nu :D
Ik ruim tegenwoordig de gekste dingen op voor de 2 monsters,pardon Tara :-[voor je broer dus ;)
Verleden week heeft Tinus een waterkoker van het keukenblad gesleurd,een briefje van 5 Euro en een keukenrol!!
Gelukkig zat er geen heet water in en haal ik de stekkers overal uit.
Ze hebben in ieder geval dolle pret gehad,buiten de badslippers,schoenen,verslonden tijdschriften,hondenmatras,party-tent,bloempotten en planten,bezemsteel,handdoeken,schuursponsjes,vaatdoekjes,ontmantelde bloemen in winkel,nieuwe afstandsbediening tv,droogboeket,vliegenhor(1 dag oud!) :o :o
Ben ik nog wat vergeten? ;D ;D
Door Mister T
gonny schreef: Of een epilady???
heb ik nog wel liggen!! JEETJE DAT DOET PIJN!!!!! ;D
PIJN???????????Mmmmmmmmm,heb pas zo'n ding aangeschaft maar voel niks... :-\

Enne Geer,gelukkig dat Ted geen nadelige gevolgen heeft ondervonden van z'n hartige hap ;)
Door Mister T
gonny schreef: Of een epilady???
heb ik nog wel liggen!! JEETJE DAT DOET PIJN!!!!! ;D
PIJN???????????Mmmmmmmmm,heb pas zo'n ding aangeschaft maar voel niks... :-\

Enne Geer,gelukkig dat Ted geen nadelige gevolgen heeft ondervonden van z'n hartige hap ;)
Door sylvia
Gelukkig dat het goed is afgelopen.

Ehhhhhhh Pam zo'n ding doet echt wel zeer, maar je moet niet eerst je benen scheren en dan de epilady erover halen hé ;D
Door Mister T
nou,werkelijk,ik voel geen bal :-\ zie je,spartaans als ik ben...toch maar 's informeren bij de landmacht... ::) 8)
(of misschien een liefhebber van.... :-X;D)
Laatst gewijzigd door Mister T op do 12 aug 2004, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
pam schreef: nou,werkelijk,ik voel geen bal :-\ zie je,spartaans als ik ben...toch maar 's informeren bij de landmacht... ::) 8)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door ine
pam schreef: nou,werkelijk,ik voel geen bal :-\ zie je,spartaans als ik ben...toch maar 's informeren bij de landmacht... ::) 8)
:-X
Door ine
pam schreef: Wat wilde je zeggen Ien? ::)Je weet het;tegen mij kun je alles zeggen... 8)
Muts :P

(Sorry Geer :-[)
Laatst gewijzigd door ine op do 12 aug 2004, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door