Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

lauraV schreef: ;) thanks .....

br#kken dus.........en af entoe wat ( echt) vlees........tjs :(......
Tjsa, waar het de brokken betreft weet ik wat er in zit. Het is in ieder geval afkomstig van scharreldieren. Zelf eet ik ook alleen scharrelvlees en vlees van biologische herkomst. Ik voer mijn hond hond ook weleens iets rauw, maar alleen dat wat ik zelf ook rauw durf te eten.

Wat versta jij onder echt vlees? Het slachtafval en de kiloknallers uit de bio industrie?
Door Bennie
Heel goed, als je naar een brok kijk, weet je wat er in zit. Als je naar een stuk rundvlees kijkt, heb je geen idee ervan wat er in zit. Knap gezien!
Door Bennie
En wat je scharrelvlees betreft, wellicht moet je je daar eerst eens over inlezen alvorens je er mee te koop gaat lopen bij mensen die verstand van vlees hebben ::).
Door lauraV
@ setterlover , wat is nu eigelijk t probleem.....ik bedoel , waarom sta je nu zo achter de br#kken ipv versvlees ????
en als je dat doet, waarom stel je al deze vragen op een "vers vlees"forum .....
ik begin steeds meer twijfel aan je bedoelingen te krijgen , helaas !!!!!
Door Lizzy
setterlover schreef: Tjsa, waar het de brokken betreft weet ik wat er in zit. Het is in ieder geval afkomstig van scharreldieren. Zelf eet ik ook alleen scharrelvlees en vlees van biologische herkomst. Ik voer mijn hond hond ook weleens iets rauw, maar alleen dat wat ik zelf ook rauw durf te eten.

Wat versta jij onder echt vlees? Het slachtafval en de kiloknallers uit de bio industrie?

Jammer dat je er dan zelf voor kiest om, als je dan wat rauw geeft, Energique te geven. Aangezien er meerdere biologische KVV merken zijn, zoals Bandit. Maar goed, geloof niet dat je verder van plan bent deze discussie op een hoger plan te gaan tillen, dus we gaan er mee stoppen. Bedankt voor je bijdrage zover.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door