Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Angelique schreef:

Ze zitten gewoon om de kop van der hond om te vorkomen dat die teveel met zijn oren klappert.....toch ;D

WAT zou je er anders nog mee moeten :P
Pantykousjes zijn multifunctioneel. Over de stofzuigslang heen geschoven kun je er op de grond gevallen contactlenzen mee opsporen. Rasta's gebruiken ze om hun dreads te beschermen. George gebruikte die van Mildred zelfs om bier mee te brouwen.
Door laura
Sonja schreef:

Pantykousjes zijn multifunctioneel. Over de stofzuigslang heen geschoven kun je er op de grond gevallen contactlenzen mee opsporen. Rasta's gebruiken ze om hun dreads te beschermen. George gebruikte die van Mildred zelfs om bier mee te brouwen.
oude stukjes zeep in doen die te klein zijn... zodat je je handen er weer mee kunt wassen.

verf door zeven ;)
Door Laura W
Met een oude (gewone) panty kan je de ruimte tussen en achter de radiator schoonmaken. Je moet er dan iets in doen zoals een knikker of een steentje en dan kan je de panty zo tussen de radiator laten glijden en zo alle spinrag en haren e.d. weghalen.

Ik hoop dat Tedje snel de resterende stukjes scheermes veilig uitpoept.
Laatst gewijzigd door Laura W op wo 11 aug 2004, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
Nou, wat je allemaal ook niet met een kousje kan doen, met Ted gaat het weer goed! Tannetje kon niets voelen aan haar buik, dat voelde allemaal soepel aan. Ze is weer vrolijk, braakt niet meer en heeft net gegeten... Pfffffff...
Laatst gewijzigd door geer op wo 11 aug 2004, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
gonny schreef: Gelukkig!!!! en voortaan harsen?????? ;D
AUW! Mijn volgende berichtje wordt vast: "HELP HARS opgegeten!!"
Laatst gewijzigd door geer op wo 11 aug 2004, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Pff Gelukkig maar Geer !!! Vind het altijd doodeng als die woefies zulke scherpe dingen op eten .... Gelukkig is het met dos bij schoenen en een dvd gebleven en is hij die "vreet alles wat je te pakken kunt krijgen" periode voorbij...

Geef je lieve Ted een dikke knuffel van me ??
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door