Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
Sonja schreef:

Nou, dat was niet alleen bassetgekken opgevallen, hoor! ;) Blijft hij nooit eens achter de stoeprand hangen? ;D ;D ;D
oh, het was jullie dus ook opgevallen zondag?
Nee, hij blijft nooit ergens achter hangen hoor :P
Ik ken wel bassetreuen (en teven ook trouwens) die zo dik en log zijn, dat ze wèl met hun piem of tepels over de grond zwabberen :-\
Door Sonja
Ja, we hebben het vorige week nog over Sils Piem gehad. Was ook de enige keer dat Sylvia direct begreep dat we het niet over haar hadden. ;D
Maar Sil draagt z'n piem met verve.
Lijkt me trouwens wel heel vervelend voor zo'n hond waarbij het zaakie over de grond sleept. :-\
Door jeanne
Sonja schreef: Ja, we hebben het vorige week nog over Sils Piem gehad. Was ook de enige keer dat Sylvia direct begreep dat we het niet over haar hadden. ;D
Maar Sil draagt z'n piem met verve.
Lijkt me trouwens wel heel vervelend voor zo'n hond waarbij het zaakie over de grond sleept. :-\
Ja, lijkt me ook geen pretje voor zo'n hond.

Was ook de enige keer dat Sylvia direct begreep dat we het niet over haar hadden.
Hahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha ;D
Door Truus
jeanne schreef: maar, vertel, wat vonden jullie nu van Sil?
Ik vind dat je geboft hebt met Sil. Het is een lieve Basset. Loopt mee alsof hij al jaren iedereen kent . ;)
Door jeanne
Truus schreef:
Ik vind dat je geboft hebt met Sil. Het is een lieve Basset. Loopt mee alsof hij al jaren iedereen kent . ;)
ja, hij is heel erg sociaal met alle honden.
Alleen is ie soms een beetje wantrouwend tov vreemde mannen.
Door Truus
jeanne schreef:
Harry kon hem wel aaien hoor :P
Door Sonja
jeanne schreef:
Ik vond inderdaad ook dat hij er al helemaal bij hoorde en hij maakte op mij een heel relaxte indruk. Heb niet gemerkt dat hij wantrouwend was t.o.v. vreemde mannen. Er er waren juist meer mannen bij dan anders.
Door jeanne
ja, dat is eigenlijk ook alleen thuis, dat ie soms op een afstandje een beetje staat te blaffen tegen 'vreemde' mannen.
ach ja, het blijft een sulletje, die Sil ;)
Door Truus
Sonja schreef:
Ik vond inderdaad ook dat hij er al helemaal bij hoorde en hij maakte op mij een heel relaxte indruk. Heb niet gemerkt dat hij wantrouwend was t.o.v. vreemde mannen. Er er waren juist meer mannen bij dan anders.
Precies! Dat vond ik nou ook ;). Misschien heeft hij alleen iets tegen Janneman :P ;D
Door jeanne
Truus schreef: Bes is een heel ander verhaal ::) ;D
Bes denkt soms dat ze apenbloed heeft, en dat de hele wereld van haar is ;D
Door Truus
jeanne schreef:
Bes denkt soms dat ze apenbloed heeft, en dat de hele wereld van haar is ;D
Precies! ;D. Ik heb op Bes gepast en moet zeggen.....was een hele ervaring ;D
Door jeanne
Truus schreef:
Precies! ;D. Ik heb op Bes gepast en moet zeggen.....was een hele ervaring ;D
vertellllllllllllllllllllllllll
ik wil alles horen over mijn spook :D
Door Truus
Ik bleef op het bankje bij het ven ...met een boek en Bes ::), dat boek had ik wel thuis kunnen laten ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door