Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
weet je nog, dat Freule een keer het ijzeren clipje van een leverworst had opgegeten? Daar heeft ze dus heel veel last van gehad. Ik wist toen nog niet van de wattenbollen af. En had het trouwens ook niet gezien dat ze dat ding had opgevreten totdat het eruit kwam ::)
Door Erna
Zuurkool verpakt scherpe dingen ook altijd erg goed.

Domme suggestie misschien aangezien het hartje zomer is maar wie weet heb je het toevallig liggen.
Door Ordell
Als het maar een klein stukje van een scheemesje is dan hoef je je volgens mij niet zo druk te maken, dat komt er vanzelf wel weer uit.

Wanneer je het niet vertrouwd dan kun je tedje een braakspuit laten geven maar als het mijn hondje was dan wachtte ik even af.
Door geer
Ik heb even met Tannetje gebeld...een dikke plak ontbijtkoek erin gestopt en nu even afwachten... Mocht ze last krijgen spurt ik naar de DA, maar Ted heeft wel vaker rare dingen opgegeten tot nu toe is het altijd goed gegaan.... De Muts ::)
Door Ordell
Lizzy schreef: Braken vind ik listig... dat zou op "de terugweg" eventueel weer problemen kunnen veroorzaken, toch?
Die terugweg is een heel stuk korter dan de weg die het mesje nog moet gaan bewandelen.... ;)
Door Sonja
Truus schreef: Geer hou haar ontlasting scherp in de gaten, als er bloed bij zit. Maar de D.A. gaan,
Truus, dat vind ik een heel mooie bewoording. Dat schèrp in de gaten houden. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door