Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ashley
Hier lusten ze tot nu toe alles behalve vis of als het maar enigzins lijkt op vis.... :(
Yuki voor de parelhoen houden Pluto en Loes zich nog steeds aanbevolen, de kwartels gingen er hier ook in als....ja nou ja als kwartels....  ;)
Door Bennie
De kwartels gaan er hier in als een beloningsbrokje van 1,25 per stuk  ::).
Vind het echt jammer dat ze zo duur zijn. Iemand nog een adresje?
Door tt-tjes
Bennie schreef: De kwartels gaan er hier in als een beloningsbrokje van 1,25 per stuk  ::).
Kwartelkarkas nemen, kost geloof ik 2,95 p/kg. Hier zijn ze er gek op.
Door **Jolanda**
De grootste vreetzak van de 3, en waarvan ik dus had verwacht dat hij wel alles zou eten....heeft vandaag de lamsniertjes laten liggen  :D >:(
Tss wat denkt ie wel niet!? Zelfs toen ik kleine stukje hem toegooide liet ie het glashard weer uit zijn mond vallen. :-\
Door nova
Bennie schreef: De kwartels gaan er hier in als een beloningsbrokje van 1,25 per stuk  ::).
Herkenbaar!
Ze zullen het hier ook wel lusten, maar voor honden die  1 kilo /dag wegwerken  laat ik dat maar achterwege, jammer  :-\
Door henneke
hier vinden ze duif vergif en parelhoen ook niet je van het , zalm is lekker maar andere vette vis daar moeten ze van braken , biologische lever is heerlijk maar met andere hoef ik niet hun bak te vullen .
Door Nitus
Fedor blieft geen konijn. Ookal is hij uitgehongerd, hij lust het niet :-X. Hij heeft eens 2 dagen geen eten gehad en de 3e dag probeerde hij dan toch maar een hapje te nemen, maar je zag hem gewoon griezelen.... Dat vond ik zo sneu :-[, dus voor Fedor geen konijn meer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door