woon je zover in het zuiden dan zit je tussen de inboorlingen onderhand![]()
![]()
![]()
Moderator: Lizzy
woon je zover in het zuiden dan zit je tussen de inboorlingen onderhand![]()
![]()
![]()
Moet ik trouwens uit de rest opmaken dat schapen toch teken met zich meebrengen of de teken-quotiënt in de buurt verhogen??????????Houwen we dit met die schapen
Marieke * Nikki
Houwen we dit met die schapen?
Teken komen met name voor in het voorjaar bij warm en vochtig weer en dan ook nog vooral in de buurt van loofbomen, met name eiken. Verder schijnen ze te reageren op een zekere huidgeur (boterzuur).
Zou het er niet gewoon aan liggen waar die schapen hebben gestaan of staan en of ze misschien dat lekkere luchie meer dan andere beesten hebben?
Ik stel een WTP voor: kijken en snuffelen.
ik erg blond; wat is wtp? ???
En ja, ik ben dan wel rood, maar idd wat is een WTP ???Weimaraner Teken Patrol !!!
Ink, ik wil het niet beter weten dan jij, maar ik weet uit ervaring dat schapen barsten van de teken, evenals reeën, in hoeverre de begroeiïng van invloed is, weet ik niet zo goed.de enige keer dat ik vlooien en teken gevonden heb op mijn honden,terwijl ze ze daarvoor niet hadden was toen ik hier op de zeedijk had gewandeld waar tot voor een paar dagen daarvoor een kudde schapen hadden gestaan,aan bossage staat er weinig.
die belgen en duitsers zien wij het hele jaar! soms sta je in een nederlandse winkel, praten die meiden achter de kassa duits tegen je! zijn ze nog verbaasd, dat je een nederlander bent!! :-/dat haden wij toen we op vakantie waren in Reuver ook, ik natuurlijk zonder er bij na te denken ook in duits over en tegen peter nederlands, toen stond ze wel ff gek te kijken, dat deerntje achter de kassa. 8)![]()
![]()
dat haden wij toen we op vakantie waren in Reuver ook, ik natuurlijk zonder er bij na te denken ook in duits over en tegen peter nederlands, toen stond ze wel ff gek te kijken, dat deerntje achter de kassa. 8)
Als je nou weer eens op vakantie bent in Reuver, zak dan 'ns op een dag een kilometertje of 20-25 naar het zuidoosten, dan zit je in Herkenbosch! En daar woon ikof zo'n 30, 35 km. naar het noorden!
of zo'n 30, 35 km. naar het noorden
Daar woon ik![]()
of zo'n 30, 35 km. naar het noorden
Daar woon ik![]()
Dan moet jij ergens in N-Limburg wonen. Waar ???Piepklein dorpje, Bergen. 5 straten groot, hahaha, maar wel met een hondentrimsalon!!!!!!!![]()