Om mijn gemoed enigzins gerust te stellen heb ik bedacht dat dat misschien een abces is t.g.v. een knokpartij.....

Wat kan het nog meer zijn??

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Cathelijn schreef: TalgNee, het voelt niet warm aan en hij lijkt het ook niet vervelend te vinden als ik eraan kom (en dat lijkt me bij een abces wel vervelend...)Of komt bij katten niet voor?
Voelt het warm aan? Even laten aanprikken misschien?
yuki11 schreef: Nee, het voelt niet warm aan en hij lijkt het ook niet vervelend te vinden als ik eraan kom (en dat lijkt me bij een abces wel vervelend...)Een ontsteking is vaak wel warm... Ligt het mooi los?
(hoest met Floor???)
Cathelijn schreef: Een ontsteking is vaak wel warm... Ligt het mooi los?Voor zover ik heb kunnen voelen, ligt het wel los ja.....
(Ik weet niet hoe het met Floor isIk wacht nog)
koekje schreef: als een abces nog niet rijp is en nog niet op klappen staat, hoeft t niet erg pijnlijk te zijn.Nachi is geen meisje
als ik ineens zoiets hier zou vinden, zou ik naar de dokter gaan.
is nachi een meisje, of geen risico op mammatumoren?
koekje schreef: ik ga met open abcessen ook naar de dokter, mss is het ontstoken en AB nodig. is dat niet t geval, krijg ik dat ook van de dokter te horen (ze weten er dat ik geen voorstander ben van zomaar voor de gezelligheid AB geven en ik word daarin gerespecteerd). ot en sien houden echt ook niet van naar de dokter gaan (ot raakt in vlucht- en paniekmodus en sien transformeert tot Burger), maar als t nodig is, is t nodig.Als ik denk dat het nodig is, zal ik ook zeker gaan hoor
koekje schreef: das fijn!Nou, heel eerlijk gezegd dat de bult juist op zo'n bult
sien heeft overigens ook een bult aan de onderkant, zo tussen haar 4 pootjes.
maar die bult zit er altijd en zo 1 had nachi er vast niet![]()