Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Heel herkenbaar Es! :bigarmhug:
Zit hier ook weer met de tranen in mijn ogen en voel ontzettend met je mee....

Ze voelen echt wel dat we deze moeilijke beslissing voor hun nemen en niet voor onszelf hoor, daar ben ik van overtuigd :-*
Maar voor je eigen gevoel is het heel dubbel. Je weet dat je het juiste doet, maar de twijfel slaat altijd toe.....

Heel veel sterkte met het verlies van Nicky :bigarmhug:

*Dag lieverd, ga maar snel Ingvar opzoeken, kunnen jullie samen lekker spelen!* :-*
Heel erg bedankt! Ik mis haar heel erg... Het is nu zo stil in huis dat wij hebben besloten toch naar 2 kittens te gaan kijken en wel vanmiddag al, want deze 2 donders mogen al in wk 47 weg  :o Niks kan mijn Nickje vervangen, maar ik kijk wel uit naar nieuwe knuffels in huis.

Het zijn dit keer raskatjes (mannetje en vrouwtje) Heilige Birmaantjes, supermooi... deze heeft mijn mams vroeger ook gefokt, ik heb zelfs op 4 jarige leeftijd nog een keer een kattenboek gewonnen bij Felikat dmv een kleurplaat hahah... dat boek vond ik gisteren weer. Het leek mij mooi om dan juist dit rasje te doen (beetje aandenken aan mams ook  ;) )

Als het doorgaat horen jullie uiteraard, want dan zal ik weer tig vragen hebben ivm voeding/kittens enz...

Liefs
Esmeralda
Hai hai,

Ze hebben stamboom en de ouderdieren zijn getest op kattenleukemie en katten hiv. Helaas niet op HCM en PKD, maar zij heeft al meerdere nestjes gehad van diezelfde ouders en die zijn allemaal gezond. Verder geeft zij zelf aan heel veel werk en tijd gestoken te hebben in het vinden van goede fokkatten met alleen maar goede en sterke/gezonde lijnen... Het blijft natuurlijk altijd een gok, maar de stamboom en achtergrond zijn wel heel goed en gezond, dus ik hoop dat het goed zit.

Ik zal even een topicje aanmaken en ze voorstellen  ;)

Liefs
Phrabu en Paly hebben zich zojuist voorgesteld!!  :)

Hier kunnen jullie kennis maken! : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1413561

Ik heb zelf nog geen foto's kunnen maken vandaag, maar zodra ze hier zijn zal dat vanzelf snel komen  ;)

Ze krijgen nu ook af en toe Carnibest (dat is dus fijn), maar zij gaf aan er nog wel kokend water overheen te doen... ik denk dat ik dat eerst dan ook maar doe, nu ze nog klein zijn(?). Ik wil het liefst dat ze overdag toch brokjes gaan eten (is gewoonweg makkelijker als ik straks weer werk vindt en ook met vakanties) en dan 's avonds Carnibest.

Weet iemand of dit een probleem is of gewoon kan?

Voor antwoorden is het het makkelijkst om even het andere topic aan te houden, waar ik ze heb voorgesteld, bij katten en dan kant en klaar voeren (zo heet het geloof ik  ::) )

Liefs
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door