- zo 01 nov 2009, 11:38
vanochtend weer gezang en kots (2 best grote hopen, direct achter elkaar). er zat heel erg stinkend gemalen en maar half verteerd voer in, geen haren of stukjes plastic (of eventueel wormen). ik heb haar gisteren een prakje van ot gegeven, zodat ze zelf geen grote hele botjes hoefde te verteren. maar dat lijkt dus geen hol uit te maken.
ze is op zich echt niet doodziek, maar ik merk wel dat ze zich niet helemaal fantastisch voelt. na het kotsen gaat ze drinken (is mss logisch, als ik over mn nek ben gegaan, wil ik ook een glaasje water). ze speelt minder druk en ook wat minder vaak. en ze slaapt niet bij mij in bed. de lichte diarree lijkt wel over te zijn.
gistermiddag was ze ineens erg misselijk; in elkaar zitten op de vloer en beetje kwijlen en met haar tong zo iedere keer een stukje naar buiten doen, maar toen heeft ze niet overgegeven. toen was de misselijkheid ineens over.
het is ook geen projectielbraken wat ze doet, maar het zit me gewoon niet helemaal lekker en ik weet niet waarom ze moet overgeven.