Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Ik heb ze aan het eind van de middag pas kunnen halen, dus heb het nog niet gegeven.

Ik ga straks kijken wat hij er van vindt, ik heb in ieder geval verschillende smaken en versies gehaald, ik hoop dat hij het zo lekker vindt dat ik maandag weer moet halen :biggrin2:
Door verwonderd
Anthraciet schreef: Ik heb ze aan het eind van de middag pas kunnen halen, dus heb het nog niet gegeven.

Ik ga straks kijken wat hij er van vindt, ik heb in ieder geval verschillende smaken en versies gehaald, ik hoop dat hij het zo lekker vindt dat ik maandag weer moet halen :biggrin2:
:)

kan je een foto van Invar plaatsen, volgens mij is dat die ene heule mooie noor als ik het goed heb, iets met grijs, klopt dat of ben ik in de bonen?
Door verwonderd
[quote="Anthraciet"]
Ik denk dat je in de war bent met Nadia ;)

Dit is Nadia:
Afbeelding

En dit is Ingvar:
Afbeelding

[/quote]
OHHHH jawel die foto van Ingvar kan ik mij herinneren!! dacht alleen dat hij grijze vlekken had!!

Maar wat is Nadia ook mooi zeg...

Hoe is het nu?
Hij wil nog steeds niet goed eten  :-\

Soms eet hij wel een normaal hapje (blik), maar vandaag hebben we het al 2x geprobeerd en behalve wat nattigheid er vanaf likken wil hij niks :'(

Zit toch te denken om dan maar weer te gaan dwangvoeren, maar wil hem de stress eigenlijk niet aan doen....
Vanavond heb ik hertenvlees voor de katzels, ik ben benieuwd of hij dat wel wil, daar was hij altijd wel gek op.

Duim maar dat hij vanavond eet! :-\
Hij begon gisteravond vol goede moed aan een stukje hertenvlees, maar na 3x gekauwd te hebben, hield hij het weer voor gezien :-\

Ook blikvoer wilde hij niet.... dus hebben we hem maar wat verdund blikvoer (pate) met een spuitje gedwangvoerd.
Vanochtend hebben we convalescence met een spuitje gegeven, zodat hij toch wat in zijn buikje heeft.

Hij is gelukkig nog steeds niet echt mager, maar ik voel wel dat ie afgevallen is.
Vanavond maar weer een paar keer proberen te voeren, kijken hoe hij dan reageert.

Als het goed is, gaat Ro woensdag met hem naar de da om te kijken waarom hij niet wil eten :-\
Morgen gaan we met Ingvar naar de da.
Ik hoop echt dat ze dan iets kunnen doen waardoor hij weer gaat eten, want gisteravond liep ik er echt bij te janken van de zorgen :-[

Ik heb hem nog niet gewogen sinds zijn ziekte, maar hij is volgens mij behoorlijk afgevallen....
We geven hem nu elke keer convalescence, maar het zet geen zoden aan de dijk. En uit zichzelf eet hij nu helemaal niets meer :'(

Maak me echt zo'n verschrikkelijke zorgen om mijn ventje..... :'(
[quote="Anthraciet"]
Morgen gaan we met Ingvar naar de da.
Ik hoop echt dat ze dan iets kunnen doen waardoor hij weer gaat eten, want gisteravond liep ik er echt bij te janken van de zorgen :-[

Ik heb hem nog niet gewogen sinds zijn ziekte, maar hij is volgens mij behoorlijk afgevallen....
We geven hem nu elke keer convalescence, maar het zet geen zoden aan de dijk. En uit zichzelf eet hij nu helemaal niets meer :'(

Maak me echt zo'n verschrikkelijke zorgen om mijn ventje..... :'(
[/quote]

Verschrikkelijk als je niets kan doen en alleen kan toekijken :'( :'(
Zou valium kunnen helpen? Dat is in lage doses eetlust opwekkend, werkte bij Cleo ook perfect toen ze een paar dagen niet wilde eten.
:bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door