Maar ja, mocht blijken dat dergelijke pillen hoogstens twee dagen werkzaam KUNNEN zijn, dan is het natuurlijk vreemd dat ze nu, ook na drie dagen, stevige poep blijft hebben....
Moderators: koekje, pearlsofpassion
geer schreef: Gut wat kan je daar toch gelukkig van worden![]()
geer schreef: Ik ben inderdaad bezig om het af te bouwen. Maar ik vind het zo vreemd, mij is altijd verteld dat er niets te doen is aan een slecht functionerende Alvleesklier, dat het gewoon een lichamelijk defect is en dat het in feite niet veel uitmaakt wat voor voer je geeft, die pillen doen immers het werk...En straks ga je schrijven Doris wordt te dik
Doris is dus weer een echt schoolvoorbeeld van het positieve effect van vers. Binnen een dag CB poepte ze voor het eerst in jaren normaal, het was altijd een mager scharminkel en ze zat slecht in haar vacht. Nu begin ik her en der wat 'vetjes' te voelen, ze zit veel beter in haar vacht en ze lijkt bovendien een stuk relaxter
Gut wat kan je daar toch gelukkig van worden![]()
sylvia schreef: Ik hoop het ook, ik duim ervoorik heb de dierenarts van de week een mailtje gestuurd. Ik heb dat al eens eerder gedaan, nadat bleek dat Saar zo opknapte van vers en dat ik de Prednison (die hij gelijk voor had geschreven) de prullenmand in kon mikken... Hij mailde toen terug dat dat waarschijnlijk van korte duur zou zijn, maar dat ze later weer terug zou vallen![]()