minemouse schreef:
Ik ben helemaal geen voorstander van vers vlees of barfen.
waarom niet?
Versvlees heeft voorlopig wel mijn voorkeur.
.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je de voorkeur geeft aan KVV (kompleet versvlees voeding) ipv Barf. Dat is heel verstandig, want Barf is niet iets wat je 1-2-3 in de vingers hebt. Hiervoor moet je je echt eerst goed in de materie verdiepen.
En met een hond met een overgevoelig darmstelsel is het van belang dat je de voeding eerst goed opbouwt en de hond de gelegenheid krijgt om van de brokkentroep af te raken en om te schakelen naar de vertering van vers vlees.
Ik denk dat je je hond een enorm plezier doet door over te stappen op KVV, zowel qua gezondheid voor hem als qua eet-plezier!

. Er zijn merken genoeg om uit te kiezen (Carnibest, Bibi, Rodi, enz enz), kijk maar in de rubriek Kant-en-Klaar - Produktinformatie. Al deze soorten zijn komplete voeders, je hond krijgt daarmee alle stoffen binnen die hij nodig heeft. En hij krijgt de troep NIET meer binnen waar hij zo ziek van wordt: granen, tarwe, snavels, veren, meel, soja, bietenpulp, mais, BHA/BHT, kleurstoffen, chemische rommel, afgewerkte vetten uit de morafabriek, enz enz enz.....
Meer info vind je ook op de sites van de versvlees-producenten:
www.carnibest.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.rodipetfood.nl
www.energique.nl
www.prinspetfood.nl
www.ahv-breda.nl
www.ducknatuurvoeding
Wat voor hond heb je en hoe heet 'ie?
Welkom op Barfplaats!