>>Ik durf het haast niet te vragen maar is dat advies van Roger over die zuurkool nou een grapje of is het serieus bedoeld, omdat hij

koppies erbij gezet heeft lijkt het een grapje, maar ik ben er niet zeker van ??? Denk nl. zelf niet dat een hond zuurkool erg lekker zal vinden toch en het is ook veel te zout denk ik >>
Nancy, als je ergens aan twijfeld dan moet je het volgens mij vragen, zo simpel is het.
Neen, het is geen grap. Probeer het eens zou ik zeggen, gemengd met wat vlees.......
Mijn honden krijgen zuurkool, restjes en soms zelfs gewoon zo over het vlees, wel een goede kwaliteit verse of zelf gemaakte, geen blik uit weet ik wat voor warenhuis.
Het zijn ten eerste vezels die de darmperalistiek bevorderen en melkzuurfermenten die je ook terugvind in yoghurt.
Ik weet zeker dat honden , in onze contreien , pakweg 50 jaar geleden, als restopruimers van de menselijke voeding, wel zuurkool kregen en volgens mij zeker geen kokosnoten.
Voor mij staat Barf voor Biologisch Appropriate en hoe kan je nu kokos in onze kontreien biologisch appropriate noemen als de eerste kokosboom ongeveer 3000 kilometer ver weg staat, en dus nooit bij onze honden tot een evolutionair dieet kunnen hebben behoord, net zoals kangoeroevlees !!!
Gr.
Roger