Iris73 schreef: 't Zal wel aan mij als nieuweling liggen... maar ik zou toch geen hamstertjes, ratjes, cavia's etc. kunnen voeren... ik heb de diverse links bekeken... ook die van gelukkig dier... en dan zie ik de foto's van dode hamstertjes enzo... en denk aan mijn Bolletje (Russische Dwerghamster) boven en Turbo en Diesel (Mongoolse Gerbils) hier beneden... en ik moet er niet aan denkenJe hoeft ook geen prooidieren te voeren hoor, je kunt ook gewoon onherkenbaar barfen. Dus gewoon met vlees,bot en orgaan.
Mijn katten denken daar natuurlijk anders over, dat wel... maar voor mij zou zo voeren een ENORME stap zijn!
Eerst maar de hondjes en dan eens kijken naar KKV voor de kattenkinders... en misschien ooit?!
Laten we zeggen dat ik daar nog lang niet aan toe ben!
(ik heb behalve de 5 katten ook 2 honden, 2 gerbils, een hamster, een dwergpapegaai en 24 konijnen (grotendeels uit asiel/opvang), mijn dierenliefde gaat dus ver en betreft veel verschillende dieren... ik heb ook ratten gehad als huisdier, erg intelligente en leuke dieren, en andere knagers. Vandaar mijn weerstand.)