Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
vanmorgen was het nog zo..... toen ik hem ophaalden, en toen, in de bus ging hij als maar aan zijn piemel likken en likken, toen ik hem er uit haalden bij de losloopgebied was het helemaal weg.... en zijn piemel zat onder de behangplaksel, volgens mij heeft hij gewoon een zaadlozing gehad en is hij er van af... zou dit kunne kloppen????, vandag tijdens en na de wandelling niet meer zulke grote joekels bij hem gezien, wel een klein beetje zoals ik het gewend is bij reuen..... zou het hiermee nu opgelost zijn, of schat ik het helemaal verkeerd in en was het geen zaadlozing??? oh ja hij was vandaag veel minder hitsig en opdringerig en stoer dan de dagen hiervoor.
Ik hoop het maar ;)
Door Angelique
conleeuw schreef: vanmorgen was het nog zo..... toen ik hem ophaalden, en toen, in de bus ging hij als maar aan zijn piemel likken en likken, toen ik hem er uit haalden bij de losloopgebied was het helemaal weg.... en zijn piemel zat onder de behangplaksel, volgens mij heeft hij gewoon een zaadlozing gehad en is hij er van af... zou dit kunne kloppen????, vandag tijdens en na de wandelling niet meer zulke grote joekels bij hem gezien, wel een klein beetje zoals ik het gewend is bij reuen..... zou het hiermee nu opgelost zijn, of schat ik het helemaal verkeerd in en was het geen zaadlozing??? oh ja hij was vandaag veel minder hitsig en opdringerig en stoer dan de dagen hiervoor.
Ik hoop het maar ;)
Hij heeft dan inderdaad waarschijnlijk vochtig gedroomd onderweg ::) :biggrin2:

Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding
Door Borke
Wil je Borke eens te logeren hebben Connie, dan kan je lekker alles bij hem betasten, hij vindt dat wel leuk en Oh ja, hij heeft zo nu en dan ook natte dromen, ruimt zelf alle nattigheid weer op  :biggrin2:
Door conleeuw
[quote="Angelique"]
Kan me voorstellen. Het wandelt best lastig als het zaad je voor de ogen kabbelt :biggrin2:
[/quote]kan het wel kloppen dat het inderdaad een zaadlozing was en dat het dan ook de zwellichaam zo snel doet laten slinken? herken je het of niet zo :-\
Door kira
Ik herken het. En ik ken ook een hond die zichzelf steeds een lekkere zaadlozing likte, hoe zo, honden doen niet aan sex voor 't gevoel?
Door Nynke
[quote="conleeuw"]
kan het wel kloppen dat het inderdaad een zaadlozing was en dat het dan ook de zwellichaam zo snel doet laten slinken? herken je het of niet zo :-\
[/quote]

jazeker klopt dat  :) :) :) :)
Door Angelique
[quote="conleeuw"]
kan het wel kloppen dat het inderdaad een zaadlozing was en dat het dan ook de zwellichaam zo snel doet laten slinken? herken je het of niet zo :-\
[/quote]

Ja klopt hoor. Als ze opgewonden raken dan zwellen die dingen op en als ze zich dan op een goed moment kunnen ontladen, dan is de opwinding (even) weg en slinken de zwellichamen weer.
Door zurca
[quote="Angelique"]
Kan me voorstellen. Het wandelt best lastig als het zaad je voor de ogen kabbelt :biggrin2:
[/quote]

Ik zat al te grinniken bij sommige dingen maar toen las ik deze opmerking...*proest*  ;D ;D :biggrin2:

Toen ik die "ballen" voor de eerste keer bij Tous bemerkte schrok ik me ook rot..."nahhhh is tie hond helemaal niet goed gecastreerd"  Dat deze "ballen" wel zeer laag "hingen" drong pas later tot me door :-[ :biggrin2: ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door