Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
geer schreef: Wat ben ik af en toe ook een schele oen...ik lees dit nu pas! Sul, geef Bunny maar een zacht Teckellikje van Ted (ik denk dat ze die meer apprecieert dan eentje van mijzelf ;D)
nou hier nog een schele-de-re oen, en als je het me zelf niet had verteld had ik het ws morgen pas gezien ofzo ::) ::) ::)

Veel sterkte met haar, Syl. Geef der van mij maar een dikke :-*
Laatst gewijzigd door Femke op do 29 jul 2004, 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Femke schreef:

nou hier nog een schele-de-re oen, en als je het me zelf niet had verteld had ik het ws morgen pas gezien ofzo ::) ::) ::)

Veel sterkte met haar, Syl. Geef der van mij maar een dikke :-*
Hier nog een blindere vink :-[
Die arme Bunny!
Gelukkig is het niets ernstigs en knapt zij spoedig weer op,jij ook trouwens Syl ;)
Voor deze ene keer allebei een dikke :-*
Door sylvia
Het gaat geweldig met Bunny, ze krijgt twee keer per dag een half AB pilletje maar ik heb het idee dat ik het voor niks geef, want ze is in topconditie, niks mis mee, ze is haantje de voorste en ze ziet er pico bello uit.
Door sylvia
Ivonne schreef: en haar "alzheimer" is nu ook weg ?
Ja de alzheimer is ook weg en de rare gedragingen zijn nu compleet verklaard. Vooral het laten lopen van de bloederige afscheiding toen ze loops was , was vreemd.
Maar ja achteraf gezien niet, het is natuurlijk geen gewone loopsheid geweest :-\ en dat teveel drinken (niet zo extreem als met katten bak korrels erbij) is nu ook geheel over, ik moet nu weer iedere dag een volle bak leegkiepen en er een verse voor terug zetten ipv 2 x per dag bijvullen.
Laatst gewijzigd door sylvia op di 03 aug 2004, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Ivonne schreef: nou zeg helemaal super; nu weet je zeker dat het echt alleen maar daar aan gelegen heeft en dat ze dus gewoon wel goed spoort ;D
Ja ze spoort goed alleen wel volgens een ander spoor boekje dan de rest ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door