Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
May Linn schreef: Lizzy's boek is nog niet uit, lees de topic maar eens helemaal ;)
Heb ik gedaan, ik bedoel dan ook wanneer dat boek wel uit is.
Door Anne in Zweden
Lizzy, ik ben vertaler en corrigeer ook vertalingen van andere vertalers (woordherhalingen verwijderen, en zo, haha!); als je het iets lijkt, wil ik je boek wel redigeren in ruil voor een gratis exemplaar! Laat me via een pb'tje maar weten of je geïnteresseerd bent. Ik heb via mijn literaire vertalingen ook contact met een aantal uitgevers, misschien dat je langs die weg iets kunt bereiken als je het boek liever niet in eigen beheer uitgeeft.
Door Angelique
lauraV schreef: spannend , enne ....een topic hier op BP maken voor de barfers als het boek uit komt ;)
Kunnen we niet aan beginnen hoor Afbeelding

De "regels" omtrent adverteren en reclame maken:

* Je eigen bedrijfsmatige goederen en/of diensten aanbieden is niet toegestaan.

:naughty: :naughty: :naughty:
Door Lizzy
Angelique schreef: Kunnen we niet aan beginnen hoor Afbeelding

De "regels" omtrent adverteren en reclame maken:

* Je eigen bedrijfsmatige goederen en/of diensten aanbieden is niet toegestaan.

:naughty: :naughty: :naughty:

Ja, maar voor mezelf maak ik lekker een uitzondering :P :P
Door Denise1
En terecht. Lezen uit een boek is toch echt makkelijker dan lezen op een forum en dan moet je het ook allemaal maar net opslaan.

Vraagje: heb je alleen over honden geschreven of zit er ook een stuk over katten in??
Door Lizzy
Nah, ik zal zelf wel het goede voorbeeld blijven geven, vermoed ik zo :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Het boek gaat alleen over honden. Helaas, ik heb geen katten en ik wil gewoon niet schrijven zonder zelf echt alle ervaring te hebben. Dus dogs only, sorry!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door