Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
Angelique schreef: Mwah, wel eens van reu & teef gehoord die 3 kwartier gekoppeld stonden :biggrin2:. Dankzij die zwellichamen dus. Die worden echt knoerhard en dat kan goed een uur aanhouden :biggrin2:
ja ok, maar dit is veel langer dan een uur, het is al meer dan een dag :P overdreven hitsig lijk mij... nee zonder dollen, hij is wel erg hitsig sinds hij van vakantie terug is, mischien heeft de een wel met de ander te maken, mischien een wisselwerking, hoe dan ook, laat de dierenarts maar eens kijken denk ik dan maar :-\ Je kan gewoon merken dat ik een teven mens ben, ben helemaal niet zo gewend aan al die externe apparatuur :biggrin2:
Door - Judith -
conleeuw schreef: daar twijfel ik niet aan, ik vraag mij alleen af of het normaal is dat het zo groot en zo lang blijft, dat is het  :-\
Ah zo  :-[. Tsja ik ken zo'n permanente staat van opwinding ook niet bij Bruin, maar wie is de DA er wel mee bekend  :D...
Door conleeuw
- Judith - schreef: Ah zo  :-[. Tsja ik ken zo'n permanente staat van opwinding ook niet bij Bruin, maar wie is de DA er wel mee bekend  :D...
ooooffff het is dan al weg, vindt ik ook wel prima, al is het maar heel even weg, dan weet ik dat alles weer normaal functioneer :D
Door Buran en Co
[quote auth ;Dor=conleeuw link=topic=60644.msg1362960#msg1362960 date=1253042640]
Je kan gewoon merken dat ik een teven mens ben, ben helemaal niet zo gewend aan al die externe apparatuur :biggrin2:
[/quote]

Faydor was mijn eerste reu, en hij had al een tijdje last van voorhuidsontsteking (druppelen) en ik was er nog niet echt aan toe gekomen om het te behandelen. Kwam ik op een ochtend beneden, was zijn piemel knoerthard, geribbeld en bloedrood, kwam uit zijn voorhuid, plasbuis halve centimeter breed, ik schrok me rot, echt waar. Ik bel in paniek de eerste persoon die in me opkwam, de trainster van de hondenschool waar ik goed mee op kon schieten. Ik spreek haar antwoordapparaat in en overweeg om de spoedkliniek te bellen (het was weekend, natuurlijk). Belt ze gierend van de lach terug: je hond heeft gewoon een stijve!!!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door conleeuw
Buran en Co schreef: Faydor was mijn eerste reu, en hij had al een tijdje last van voorhuidsontsteking (druppelen) en ik was er nog niet echt aan toe gekomen om het te behandelen. Kwam ik op een ochtend beneden, was zijn piemel knoerthard, geribbeld en bloedrood, kwam uit zijn voorhuid, plasbuis halve centimeter breed, ik schrok me rot, echt waar. Ik bel in paniek de eerste persoon die in me opkwam, de trainster van de hondenschool waar ik goed mee op kon schieten. Ik spreek haar antwoordapparaat in en overweeg om de spoedkliniek te bellen (het was weekend, natuurlijk). Belt ze gierend van de lach terug: je hond heeft gewoon een stijve!!!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door kira
Hier nog een teven mens, dacht toch echt dat de reu die ik kamde of een mega klit had of een tumor. Maar goed dat ik niet knip deed met de schaar  ;D ;D ;D
Door conleeuw
kira schreef: Hier nog een teven mens, dacht toch echt dat de reu die ik kamde of een mega klit had of een tumor. Maar goed dat ik niet knip deed met de schaar  ;D ;D ;D
:o :o :o ;D wij hebben een gat in onze opvoeding :D
Door Angelique
conleeuw schreef: ja ok, maar dit is veel langer dan een uur, het is al meer dan een dag :P overdreven hitsig lijk mij... nee zonder dollen, hij is wel erg hitsig sinds hij van vakantie terug is, mischien heeft de een wel met de ander te maken, mischien een wisselwerking, hoe dan ook, laat de dierenarts maar eens kijken denk ik dan maar :-\ Je kan gewoon merken dat ik een teven mens ben, ben helemaal niet zo gewend aan al die externe apparatuur :biggrin2:
Owww, die heeft dus last van een chronisch oversexedheid. Even op ijs zetten, dan slinken ze vanzelf :biggrin2:
Door *Nikki*
conleeuw schreef: :o :o :o ;D wij hebben een gat in onze opvoeding :D
Nou ik ben wel een reuen mens (en teven) maar ik heb nooit geweten dat het zwellichamen waren  :-[ :-[
En ik heb al JAREN reuen  :-X

Het is hier ook zeker bekent maar het viel mij meestal op net voor het uitlaten en na het uitlaten was het altijd weg. Ik dacht altijd dat het "hoge nood" was 8)

Ach mijn reuen hebben er van genoten dat ik dat dacht, ze gingen zo nog meer uit  :biggrin2:
Door spreeuwtje
op de kliniek waar ik werkte hebben we wel eens in een deuk gelegen om een man met een rood hoofd en een reu met een permanente stijve..  :biggrin2:
die man dacht ook dat het een tumor was.. en de d.a. was zo onvolwassen om alle assistenten en collega dames dierenartsen erbij te halen om "even dubbelcheck" te doen al giebelend en lachend..
arme arme man denk ik dan nu..

maar goed..
bij deze hond duurde dat ook dagen.. en was het advies "castreren" 
Door Malamoods
Ik heb 't met 't cavje van mijn schoonouders eens gehad... Die had ineens echt een enorme stijve en dat ding hing zowat op de grond! :o Hij keek er echt heel ongelukkig bij en hij kon 'm zelf even niet meer terugschuiven zeg maar. Ik heb volgens mij toen daarover een topic op hgf geopend en kreeg toen 't advies dat als 't te lang zou duren hem te helpen....

Als ik jou verhaal zo lees, dan denk ik ook aan zwellichamen...
Door me and my boys
als het zo lang duurt voordat alles slinkt, zou ik zeker denken aan castratie of een implantaat, dat is niet goed als het een dag aanhoud, en vooral niet te vergeten dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn....
Door Lizzy
Brutus had dat op jonge leeftijd ook zo erg. Ze zaten er vrijwel altijd. De eerste keer dat ik ze voelde was ie nog vrij jong en heb ik in totale paniek de fokker gebeld dat Brutus 4 ballen had of 2 ballen en 2 vreselijke tumoren :-[ :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door