Ik heb zelf geen reuen, maar in de uitlaatdienst zitten er wel een paar, nou is het niet mijn gewoonte om dagelijks of regelmatig hun geslachtsdeel te inspecteren, maar bij de een hangt het er zichtbaar bij en dan zie je zo af en toe toevallig hoe het er bij hangt zeg maar. Nu bracht ik gisteren een hondje thuis, eigenaar was thuis en neemt hond op arm, ik zie de buikje met daarbij behorende apparatuur, en valt meteen op dat er twee dikke knobbels ongeveer halve wegen de penis zitten, ik voel nog of zijn balletje wel echt ingedaald zijn (hond van ruim een jaar) maar die zitten keurig of liever hangen keurig waar ze thuis horen, maar dat geef al een idee hoe groot de knobbels zijn die daar zitten op/naast zijn penis.... ik dacht meteen dat het mogelijk de zwellichaam kon zijn maar weet niet genoeg van reuen om te weten of het ook zo kan zijn. Klinkt dit bekend bij iemand?
Nu moet ik ook zeggen dat hij erg stoer in zijn gedrag is sinds hij terug is van vakantie, opdringerig naar teven maar ook grommen naar andere honden, honden die wel 10 keer zo groot als hij is, dat deed hij niet voor zijn vakantie, ik vraag mij af of dit hiermee in verband kan staan... vast wel