Chronisch nies zou best kunnen Sylvia, maar dat zou hij dan al die tijd al gehad moeten hebben dus, voor ik hem kreeg al? Maar goed moet toch eerst bij die ogen goed zien te krijgen en dan misschien maar aan de slag met homeo, eens zien of dat verbetering kan brengen en hopelijk besmet hij Lotte niet. Hij is nu 6 weken hier en er is dus wel verbetering in die zin dat ik het keelgeluid bij het niezen de laatste dagen niet meer gehoord heb. Dus ik hoop op nog meer verbetering natuurlijk

. Hoe krijg ik het tandvlees weer gezond, heb je nog een idee of is het het totaalplaatje? Ik heb niet de indruk dat hij er pijn aan heeft, hij kwijlt ook niet. Eten van een nekje gaat ook prima.
Ook heeft hij wat met zijn anaalklieren (denk ik). Toen hij hier net was en als hij dan voor mijn toetsenbord liep....brrr jasses de lucht kwam je tegemoet. Dat werd heel stuk minder gelukkig (ikke blij dacht ligt aan voeding), maar eergisteren tilde ik hem op en had dus geelwittig spul met tikje bruin op mijn nagel zitten

Kon paar keer mijn handen wassen eer die lucht weg was. Heb toch liever dat hij dat op de bak doet

.
Judith: Ik moest 3 x daags zalven ong. 5 dagen lang. Heb dus nu 3 dagen 3 x daags gezalfd en toen gestopt. Hij rende niet weg, wreef ook niet in zijn ogen na het zalven. Het werd er echt slechter van, gewoon sneu. Heb even gegoogled en kwam tegen dat het vaker voorkomt dat er allergisch op gereageerd wordt.