Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Wat goed. Klinkt alsof het een goede keus was om hem te laten opereren!
Ik ben blij dat het zo goed gaat.
Door Nitus
En hoe gaat het ondertussen met Bas? Geen bericht is goed bericht zeggen ze meestal, ik hoop dat dat in dit geval ook zo is? :)
Door Ivonne
;D vandaag de hechten laten verwijderen en ook de DA was zeer te spreken over de vorderingen ;D Er heeft zich zelfs geen vocht opgehoopt. Deze ronde ging helemaal volgens het boekje!

Nu nog rustig aan de wandelingen weer opbouwen maar het gaat echt helemaal goed; ben erg blij dat het gedaan is.
Door Nitus
Ah, da's goed nieuws dus! :D Gelukkig, veel sterkte en succes met het revalideren ;) :)
Laatst gewijzigd door Nitus op vr 30 jul 2004, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ivonne
Gaat "helemaal" goedkomen hoor; de eerstvolgende BP-wandeling gaan we echter nog niet halen.

Bedankt voor je belangstelling :-*
Door Truus
Dat klinkt heel goed Ivonne 8) Ik ben blij voor Bas en ook zeker voor jou want jij doet alles voor je beessies en dan krijg je nu eindelijk iets terug meid.
Goed nieuws!
Door jeanne
oh, wat goed nieuws :D :-*
Hopelijk zien we Bas weer een keer op de wandeling, maar rustig aan nog he?
Dikke knuffel voor hem van ons :-*
Door ine
Wat fijn, dat het zonder strubbelingen al zo lekker gaat! :-*
Geef Bas een lekkere knuffel van me en jij ook 1 ;) :-*
Door Ivonne
;D helemaal mee eens; heb hem vandaag voor het eerst weer ff een stukkie los laten lopen.... hij heeft een paar gekke bokkesprongen gemaakt en liep gewoon weer verder ;D Het is gelukkig veel te warm dus overtollige energie is er nu niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door