Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
He Ine wat een geluk dat alles goed gegaan is.
Wat een kanjer is die Joop toch hè,gewoon lekker meerennen terwijl zijn kniebanden compleet afgescheurd waren.
Geef hem maar een knuffel van ons en heeeeel veel sterkte voor jullie allemaal in de komende weken.
Door Lupa
nou ine! het is eindelijk gebeurd, nu even revalideren en daarna zal joop weer lekker rennen!
Hoe gaat het nu met hem? is die en beetje weer bij?
Door ine
Lupa schreef: nou ine! het is eindelijk gebeurd, nu even revalideren en daarna zal joop weer lekker rennen!
Hoe gaat het nu met hem? is die en beetje weer bij?
Joop heeft al geplast en gepoept en is goed wakker nu.
Alleen als hij ligt te piepen, dan weet ik me even geen raad, want wat wil hij dan? Ik kan er echt even geen hoogte van krijgen en neem maar aan, dat hij dan pijn heeft!
Morgen mag hij metacam, dus laten we hopen, dat dat gepiep dan over is!
Pfffffffffff, ik kan veel hebben, maar als ik niet weet, wat er is en wat hij wil, word ik dus echt een beetje verdrietig. :'(
Door Hitam
Hij zal ook wel niet zo goed snappen wat er aan de hand is, dat kan ook het piepen zijn.
Veel sterkte met het zorgen voor Joop! en geef hem ook maar een knuffel van mij!
Door Lupa
toen Mientje werd geopereerd aan de achterpoot(patella), ging ze ook piepen thuis de eerste dag, ze had ook pijn, ik ging er naar toe en ging erbij liggen en een knuffel geven, meer kun je niet doen, hij heeft ook niet echt wat nodig, hij wilt jou alleen maar zeggen dat het pijn doet.
Maar met mientje ging de volgende dag al een stuk beter!
Door Ivonne
Ine schreef:
Joop heeft al geplast en gepoept en is goed wakker nu.
Alleen als hij ligt te piepen, dan weet ik me even geen raad, want wat wil hij dan? Ik kan er echt even geen hoogte van krijgen en neem maar aan, dat hij dan pijn heeft!
Morgen mag hij metacam, dus laten we hopen, dat dat gepiep dan over is!
Pfffffffffff, ik kan veel hebben, maar als ik niet weet, wat er is en wat hij wil, word ik dus echt een beetje verdrietig. :'(
dan heeft ie pijn... dat had Bas ook en ik heb Bas toen gewoon zijn pijnstillers gegeven. Die ene keer "te vroeg" is echt niet zo'n ramp.
Door Ivonne
oh In, niet verdrietig worden :-* ik ken het; je zit er naast en kijkt er naar en ziet je hond die echt ff niet lekker in zijn vel zit (je hebt de foto van Bas gezien en denk daar nog ff geluidjes bij :'().

Over een paar dagen als hij er wat aan gewend is, is het best te doen hoor en je gaat nu alleen maar de goede kant uit!!!
Door ine
Dank je wel, ik zit hier gewoon even te janken, waarschijnlijk toch ook alle spanning, die er bij mij uitkomt.
Ik ben altijd heel nuchter in dit soort dingen, maar nu even niet dus!
Hij ligt nu in de koele gang en is daar zelf ook een paar meter verder gaan liggen. Hij kan dus wel zelfstandig opstaan en weer gaan liggen! :)
Door Cherry
Hoi Ine, ik loop weeral achter en lees dit nu pas, maar ik ben blij dat het nu goed gaat met Joop.
Ga lekker naast hem op de grond liggen en troost hem met lieve woordjes, bij mijn hondjes wilde dat wel eens helpen, het is verschrikkelijk fustrerend als ze pijn hebben.
Door Ivonne
Ine schreef: Dank je wel, ik zit hier gewoon even te janken, waarschijnlijk toch ook alle spanning, die er bij mij uitkomt.
Ik ben altijd heel nuchter in dit soort dingen, maar nu even niet dus!
;) klinkt als mijzelf ;D het is ook geen kleinigheidje maar het komt echt weer dik in orde
Door ine
Zo, de eerste nacht hebben we gehad.
Joop heeft netjes het verband van de wond gehaald, dus dat laten we dadelijk even opnieuw verbinden. :-\
De wond zelf ziet er mooi en rustig uit. Netjes gehecht!
Misschien toch maar een kap op?
Hij is ne echt weer goed bij en ligt weer aan m'n voeten! :-* Het blijft zo'n lekkere scheet! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door