Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door koekje
wat fijn dat er nog steeds een stijgende lijn is en dat ze zich langzaam meer zichzelf gaan voelen.

ik heb er ook voor gekozen om mn katten niet te verzekeren.
toen sien haar kniebanden had afgescheurd, ben ik eens gaan rekenen. met de operatie daarvan zou ik pas quite gedraaid hebben.
Door kira
Mooi dat het nog steeds goed gaat.

Bij de honden halen we de verzekering er eigenlijk wel uit, zelfs zonder operaties. Zolderkat heeft tot op heden nog geen euro da kosten met zich meegebracht, hopen dat dat zo blijft.
Door Borke
Het gaat nog steeds iedere dag beter met Lola, je ziet dat ze met meer zelfvertrouwen beweegt, springt en trappen loopt.
Prachtig hoe het herstellend vermogen van het lichaam werkt.
Nu eens kijken hoe de bloedwaarden en urine van de beide dames getest wordt als we ze 6 weken Fortekor hebben gegeven.
Dan naar aanleiding van die waarden kijken of we ook zonder Fortekor verder kunnen gaan  ???
Nou dat zijn nog eens positieve berichten! Zo kan het dus ook  ;) Ze mogen ook blij zijn met jullie als baasje en dat jullie het niet zomaar opgeven! Duimen dat het alleen maar beter blijft gaan en nooit weer gebeurt, is nu wel een keer genoeg geweest dacht ik zo..

Ik hoop dat Nicky ook wonderbaarlijk zal reageren op alles.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door