Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Poeh joh, het valt niet mee zeg, een hondje te hebben die zo allergisch voor alles is... En ja, de meeste mensen zouden al lang en breed naar de prednison gegrepen hebben, dus ik vind wel heel goed van jou dat je dat niet doet. Het verbaast me overigens dat ze niet allergisch reageert op dat missing link. Want veel honden krijgen juist jeuk van lijnzaad en van gist. Maar goed, zo zie je maar weer!
Door marijkewolf
Ik ben toen het zo slecht ging met mijn Toets wel eens heel verdrietig geweest en gemopperd op alle artsen en ben wel eens bijna aan toe geweest om Prednison te geven hoor. Maar nu zo blij, dat wij met mildere medicijnen en ontgifting enz. enz. naar een toekomst gaan waarin de verwachting is dat het allemaal weer goed gaat komen. Maar de hoofzaak is dat als ik heerlijk met mijn hond buiten loop, zij met haar korte haartjes en langharige plukken over de straat danst. Zij soms stinkend (omdat er een heerlijke vieze eendenpoep lag of een verrotte vis lonkte). Natuurlijk mopper ik dan, maar zingend spoel ik haar dan schoon.
In het weekend ga ik haar voor het eerst sinds maanden wassen, heb speciale hele milde shampoo gekregen en is dus weer een mijlpaal in de goede richting (hoop ik). Tot nu toe spoelden wij alleen met schoon water. Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs marijke.

Barfplaats wordt gesponsord door