Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Hai Borke,

Jeetje, ik zie nu jou berichtje over Cheri... Wat heb je dat mooi verwoord! Wat een onwijs mooie poes was ze zeg..! Ik weet hoe het is, het lijkt "maar een dier" maar ondertussen wordt zo'n diertje wel een deel van je leven en zo'n diertje houdt wel onvoorwaardelijk van je en andersom!

Ik hoop dat ik met Nicky ook op korte termijn eens goed kan achterhalen wat er nu met haar is allemaal... moet er ook niet aan denken om er nog eentje te verliezen  :'( en ze is ook zo aanhankelijk. Ze apporteert, zodra je zit MOET ze op schoot, ze maakt je 's ochtends vaak wakker door heel zacht met d'r pootje je wang te porren, ze mauwt altijd terug als je iets tegen haar zegt... al heeft ze dr ogen dicht, ze hoort aan de toon wanneer je het tegen haar hebt en dan kijkt ze op en maw maw.. haha.. net of ze antwoordt..

Iig, je hebt alles gedaan voor haar wat je kon, dat is heel duidelijk! Ik denk ook wel zeker te weten dat ze een heerlijk leventje heeft gehad, voor zolang ze er was  ;)

Liefs
Es
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door