Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Cheri is weer thuis met AB (Baytril) voor nog 8 dagen en Prednison met een afbouwprotocol erbij.
Haar temperatuur was nu 38.2 bij de DA, toen ze daar gisteravond weg ging was het 37.2.

Het bloed afnemen ging lastig en van schrik ging ze opeens wijdbeens op 4 poten staan, heen onhandig, maar ze belaste dus kort haar achterpoten.
Thuisgekomen gebruikte ze heel kort haar achterpoten toen ze naar een bedje toe kroop over het vetbed.

Haar nierwaardes waren fors verbeterd, de leverwaardes nog niet.

Leo heeft met de DA afgesproken dat we bellen hoe het zich ontwikkelt en dan overleggen wat we doen.
Laten we hopen dat het herstel zich voortzet.

Ze heeft overigens nog geen gebruik gemaakt van de kattenbak en ook voor zover ik kon zien/voelen nergens urine laten lopen. Vreemd eigenlijk...
Dat ze niet op de kattenbak gaat kan ook zijn omdat ze haar achterpoten niet optimaal kan/wil belasten, wordt op die manier lastig plassen natuurlijk. Kon de da wel urine voelen in haar blaas? Of ontlasting?

Goed nieuws dat ze zelf wil eten als is het weinig, want dwangvoeren vind ik zelf altijd heel erg om te doen terwijl je weet dat het noodzakelijk is :(

Heel veel sterkte met de zorg voor Cheri. Waarom kruip je niet lekker bij haar 's nachts? Gewoon gaan slapen en haar met rust laten, soms is je aanwezigheid prettig voor een kat. Het lijkt alsof ze zich dan toch gesteund voelen.
Dikke  :-* :-* :-* voor zieke en ik mijn duimen draaien op volle toeren!
...onze Miep heeft dus ook 'n leverprobleem, en zeker niet zo accuut als Cheri,
hij heeft dezelfde medicatie gehad, en we zitten nog in de afbouwfase van de prednison.....
ook onze Miep was zo moe....nu de pred wat minder wordt, lijkt hij iets minder slaperig....

edit: en 'n vers-leverdieet, maar dat vindtie niet njet lekkur....

nogmaals sterkte
Laatst gewijzigd door flin op wo 29 jul 2009, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel erg bedankt voor al jullie mooie gedachten voor Cheri, helaas heeft het niet mogen baten.
Vanavond pleegt onze DA sectie op haar en hopen we iets van antwoorden te vinden.
Ik zal daar later hier wel meer over vertellen, nu zijn we even helemaal leeg...

We gaan even met de honden wandelen  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door