Heeft iemand ervaring met hoe lang dit kan duren ( dat ze niet zo lekker is)? Ik vind het niet leuk om haar ze duf te zien....
groetjes Helen
Moderator: Lizzy
Hoi Nicolette,De reinigingskuur, zoals ik die heb, komt van Dudok van Heel, maar ze kan haar ideeën best gewijzigd hebben hoor. In oktober ga ik bij haar naar een speciale dag over olieën voor dieren en dan zal ik nog eens naar de reinigingskuur vragen. Ze heeft nl. inmiddels ook een mengsel dat gegeven kan worden en alle aparte olieën vervangt en aangezien ik van de makkelijke ben, wil ik daar ook eens wat meer van weten.
De tea tree en de citroen olie geef ik na de leemkuur, zo ( vertelde Roger me) raadt mw. Dudok van Heel deze kuur aan.
groetjes Helen
Leuk, ben benieuwd,
De reinigingskuur, zoals ik die heb, komt van Dudok van Heel, maar ze kan haar ideeën best gewijzigd hebben hoor. In oktober ga ik bij haar naar een speciale dag over olieën voor dieren en dan zal ik nog eens naar de reinigingskuur vragen. Ze heeft nl. inmiddels ook een mengsel dat gegeven kan worden en alle aparte olieën vervangt en aangezien ik van de makkelijke ben, wil ik daar ook eens wat meer van weten.
Duurt nog even, maar hoor ik m.b.t. reinigen wat nieuws, dan laat ik het hier weten.