Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Eet jouw hond hondenpoep?

Ja, toen hij brokken at
87
17%
Ja, sinds hij vers eet
35
7%
Ja, alleen van brok-etende honden
35
7%
Ja, alleen van vers-etende honden
8
2%
Nee, mijn hond eet nooit hondenpoep
346
68%
gonny schreef: poep eten van mensen?? Hoe kunnen ze daar nu bij?? ;D ;D(ik zag ff iets voor me) ;D ;D
Inderdaad de poep van ... ;D

Mensenpoep kom je gelukkig niet vaak tegen, maar bv vissers willen nog wel eens in de bosjes poepen. Soms ligt het wc papier er zelfs bij. Ik kan veel aanzien, maar als ze dan heerlijk die poep op gaat staan eten wordt ik ook even niet lekker. ::)
Laatst gewijzigd door Laura W op za 17 jul 2004, 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ysa
Het eten van poep doen ze toch omdat ze bepaalde
voedingsstoffen tekort komen en zo vullen ze dat aan..
Alhoewel ; ik zie poep etende honden alleen maar genieten ; Ze vinden het gewoon lekker :-)

Yvonne
Door Cherry
Mijn Amerikaanse Bulldoggen eten nooit poep, maar ze weten hun drollekes verdomd goed liggen want als ik de drollen aan't zoeken ben met een blik in mijn hand dan wijzen zij aan waar ze liggen ;D, makkelijk als het al een beetje schemerd. Ze eten wel konijnenkeutels en soms kattestront.
Ze hebben nooit brokken gehad.
Mijn Dobermannen (brokkenhonden) daarentegen hebben heel hun leven drollen gegeten, nooit veel ineens maar gewoon een klein stukje. En ik denk dat ze het gewoon lekker vonden, en ook een beetje om mij te pesten, dat idee heb ik toch dikwijls gehad.
Mijn Afghaan heeft het nooit gedaan (ook brokkenhond).
Laatst gewijzigd door Cherry op wo 21 jul 2004, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Binno
Mijn Rottweiler eet geen (honden-)poep meer sinds ze op KVV overgezet is ;D, mijn Labrador heeft nooit poep gegeten, ook niet toen hij nog op brokken stond. :) ;D
Vooral de Rottie is wel gek op kattenstront, paardenpoep en konijnenkeutels en zelfs mensenpoep als ze dat ergens in de bosjes kan vinden! :-X ::)
Door karray
Al mij 5 honden eten geen hondenpoep,wel alle 5 paardemest, maar daar vroeg je niet om.Ik heb wel het idee dat ze meer interesse hebben voor brokken keutels (ze blijven hier langer bij stil staan en observeren
Door ~anna~
De jongste heeft heel eventjes haar eigen drollen erg :P gevonden.
Maar ik denk dat het kwam doordat ik het opruimden zij zoiets had van wie is het snelste ;D
Laatst gewijzigd door ~anna~ op vr 23 jul 2004, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Li@nne
Ik kan niet stemmen ;)
Damey eet namelijk altijd al poep.
Toen ze nog op brokken stond, en nu ook nog als ze de kans krijgt.
Brokkenpoep, barf poep, d'r eigen poep het maakt haar niet uit :)
Boris en Amber doen het allebei niet, ook nooit gedaan.
Oh ja, het zijn labradors
Lizzy, ik moet je eerlijk bekennen dat ik weet wat voor poep de meisjes eten. Of dat nu van broketende of versetende honden is. Wel weet ik dat als mijn volwassen teef zwanger is, ik dat weet doordat ze (nu voor de derde keer) poep gaat eten. Het mag niet vers zijn, maar van 1 dag oud en beslist niet van een hond die van die rooie poept geeft van dat bepaalde merk.
Daarom kan ik jouw enquete niet invullen.
Misschien heb je hier genoeg aan.
mijn 2 franse bulldoggen eten geen hondenpoep
1 heb ik van pup af aan en heeft het ook nooit gedaan niet op brok en ook niet op vers
1 is er een herplaatser en die heb ik nog nooit hondenpoep zien eten, niet met brok en ook niet op vers
Door ziggy
Ziggy, Husky, durft al eens happen in paardenpoep maar heb hem zover gekregen dat hij het terug uitspuwd. Moeilijker ligt het met wat het menselijk ras in het bos laat liggen, daar kan hij kennelijk niet afblijven.

Groet,
Vic.
Door Petra de Jong
ziggy schreef: Ziggy, Husky, durft al eens happen in paardenpoep maar heb hem zover gekregen dat hij het terug uitspuwd. Moeilijker ligt het met wat het menselijk ras in het bos laat liggen, daar kan hij kennelijk niet afblijven.

Groet,
Vic.
Er is mij altijd verteld dat paardenpoep goed is voor honden... ???
Door Petra de Jong
Doerak eet graag poep. Hondenpoep, kattenpoep, paardenpoep, eendenpoep en gazomaardoor. Lurch eet alle soorten poep behalve hondenpoep.

Doerak heeft eens een drol uit mijn wc-pot gehaald toen ik was opgestaan en niet meteen had doorgespoeld. :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door