Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Mister T
[quote="*Nikki*"]
Ben het helemaal met je eens. Maar Luna eet eindelijk iets met smaak en krijgt geen maagzuur. Dus denk dat ik een andere bak moet zoeken en maar een wierookje opsteek  ::)

[/quote]

vinden ze hier ook niet te pruimen  :biggrin2: maar ff zonder dollen...8 jaar lang geen gezeik oid gehad maar de afgelopen dagen met dit voer  :-X nu net weer,tis écht n gruwelijke lucht en sorry,ik (tim) heb geen problemen met cb oid dus er is geen noodzaak om te veranderen van voer maar wilde t gewoon proberen aan alles valt n mouw te passen maar aan die lucht dus niet  :-\
Door monica71
ook wij hebben het geprobeerd, nou diezel dus.
ik vind het er persoonlijk niet uit zien al vind ik de lucht wel meevallen maar hij vind het heerlijk, gaat zelfs nog een keertje of 4 terug naar zijn bakje om te kijken of het echt leeg is en dat heeft hij met smuldier en bibi nog nooit gedaan.

gr monica
Door margreet
Aangezien mijn verkooppunt gestopt is met CB ben ik het ook gaan proberen.
het ruikt idd anders en is iets natter.
rollen gewoon gelijk uit de vriezer insnijden en je hebt geen last van springend vlees om je oren.
Ze vinden het heerlijk en de ontlasting is ook goed.
Kortom ik denk ik die 100 kilo maar opmaak :biggrin2:
Door *Nikki*
[quote="Mister T"]
vinden ze hier ook niet te pruimen  :biggrin2: maar ff zonder dollen...8 jaar lang geen gezeik oid gehad maar de afgelopen dagen met dit voer  :-X nu net weer,tis écht n gruwelijke lucht en sorry,ik (tim) heb geen problemen met cb oid dus er is geen noodzaak om te veranderen van voer maar wilde t gewoon proberen aan alles valt n mouw te passen maar aan die lucht dus niet  :-\

[/quote]

Ik heb het vanavond ook weer gegeven vanuit de koelkast. Zaterdag avond heb ik het ontdooid, ik ging zo wat over mijn nek. Ik weet niet hoe de rund ruikt. Maar de lam is om te k*tsen.

Maar Luna lust het graag. Dus heb besloten om het 7 dagen (lam en rund) in de maand te gaan geven. Afwisselend met CB, Herby mixen, Odin en als ze tegen Kivo kan deze er ook bij. Heeft ze toch vers vlees en hoeft ze gelukkig niet aan de br*k. En zo toch een goede afwisseling en redelijke kosten.
Door Danny
Ik haal het uit de vriezer en haal meteen de verpakking ervan af. Insnijden en eraf rollen. De lucht vind ik wel mee vallen...vind  de smuldier pens meer stinken....
Alleen lastig dat die kilo rollen zo lang zijn...passen niet echt handig in een bak...
Gina vond de eens variant niet zo lekker....
Door Silvia V.
[quote="*Nikki*"]
Ik heb het vanavond ook weer gegeven vanuit de koelkast. Zaterdag avond heb ik het ontdooid, ik ging zo wat over mijn nek. Ik weet niet hoe de rund ruikt. Maar de lam is om te k*tsen.
[/quote]
:o :o :o :o
Misschien ligt het dan toch wat te lang, want ik heb eerlijk gezegd nooit last van stank :-\. En zeker niet van Naturis moet ik zeggen. Er zijn KVV's die erger "ruiken"...
Maar ik laat het ontdooien en ik geef het direct de volgende dag en dan is het gewoon op. Gek hè ;)
Door *Lia*
Ik heb eergisteren de laatste rol gevoerd maar Ròbin moest het weer niet, terwijl dat een echte vreetsmoel is. Er moet iets inzitten waar ze van terug komt. De rest eet het wel, maar ik ben er zelf niet zo gelukkig mee.
Door *Nikki*
[quote="Silvia V."]
:o :o :o :o
Misschien ligt het dan toch wat te lang, want ik heb eerlijk gezegd nooit last van stank :-\. En zeker niet van Naturis moet ik zeggen. Er zijn KVV's die erger "ruiken"...
Maar ik laat het ontdooien en ik geef het direct de volgende dag en dan is het gewoon op. Gek hè ;)
[/quote]

Zelfs toen ik het zo deed vond ik het vreselijk stinken. Maar ze eet het en heeft geen maagzuur gelukkig.
Door petra-amsterdam
Ik ben door alle proefrollen heen en dat is me goed bevallen!
Vandaag 30 kilo erbij besteld en het wordt maandag a.s. geleverd.
Ik hou het op de gewone basis compleet varianten want ik geef er genoeg ander spul bij, heeft voor mij dus weinig zin om de premium-plus te nemen die ook nog ,ns net zo duur is als de CB die ik eerst voerde. En laat dat nou net  de reden van mijn overstap zijn...die i.m.o. te dure CB :biggrin2:
Door djipys haus
Ik vind het met de stank wle meevallen eigenlijk. Ik ondooi ze in de koelkast en als ze net ondooit zijn dan snij ik ze. Geen spattent vlees en de stank valt ook reuze mee. De enige variant die wel wat stinkt is kip/pens. Maar daar zit er dan ook een hoeveelheid pens van in.
Tot op heden ben ik super tevreden.
Door Riek
[quote="Dian"]
ik heb net 3 kg als proefpakketje gekregen........ ben benieuwd ;)
[/quote]
Hoe krijg je dat binnen?
Het is toch KVV?
Door Dian
[quote="Riek"]
Hoe krijg je dat binnen?
Het is toch KVV?
[/quote]

ik mocht het ophalen in Utrecht
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door