[quote="De Geijsjes"]
Nieuwe poging

En ik was de pens vergeten. Vond het ook al zoveel hart/lever/nier
zaterdag: 175 g sardien, 70 g rundvlees, 105 g groentemix
zondag: 175 g kippennekken, 70 g haasspiervlees, 61 g pens (lam/geit), 44 g groentemix
maandag: 175 g kippennekken, 70 g lamstrotjes, 61 g kippenhartjes, 44 g groentemix
dinsdag: 175 g parelhoenkarkas, 70 g hertenvlees, 61 g pens (lam/geit), 44 g groentemix + ei
woensdag: 175 g parelhoenkarkas, 70 g rundspiervlees, 61 g runderlever, 44 g groentemix
donderdag: 175 g wilde eendkarkas, 70 g eendenborstfilet, 61 g pens (lam/geit), 44 g groentemix
vrijdag: 175 g wilde eendkarkas, 70 g haasspiervlees, 61 g paardennier, 44 g groentemix + ei
Kan iemand mij geruststellen ajb?
[/quote]
Grofweg kom ik nu op: 48% vleesbot, 22% spiervlees, 17% orgaanvlees en 17% groentenmix.
Mag ik vragen, vind je het zelf prettig om elke dag alles te voeren zoals vleesbot, vlees, orgaanvlees en groenten? Mag wel hoor, maar het hoeft niet.
Ik vind het er prima uit zien maar ik zou zelf op zaterdag 44 gram groentenmix geven en geen 105. Dan kom je op 14% groenten uit en dat is zat. Je kunt in plaats daarvan bijv. 50 gram meer orgaan of spiervlees geven. Ik neem trouwens ook aan dat je 44 gram schrijft omdat dit zo uit de rekenhulp rolt maar dat je het afrond naar boven of beneden? Want zo krap komt het allemaal niet hoor!
Ik tel wel 10 diersoorten. Dat is natuurlijk meer dan subliem!