Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door *Lia*
Vandaag kip kompleet en dat ging erin als koek. Het is wel wennen hoor, die rollen. Ik knipte het ijzertje eraf en de kip "spoot" bijna tegen de onderkant van mijn keukenkastjes  :biggrin2: Maar het smaakte goed blijkbaar.
Door Danny
Ik snij ze gewoon al helemaal in als ze nog bevroren zijn, en dan laat ik het gewoon in een bak ontdooien!
Door petra-amsterdam
Ik heb inmiddels ook contact gehad met Astrid (gebeld) en ik moet zeggen dat ik in elk geval al erg tevreden ben over de communicatie! Ze vroeg me om de gegevens van mijn honden (gewicht e.d.) door te mailen en na ,n paar uur werd ik al gebeld door het voor mij dichtstbijzijnde  verkooppunt .
Daar hoop ik dit weekend ,n proefpakket op te halen. Vier verschillende soorten (kiloverp.) voor 10 euro.
Als het bevalt heeft CB een klant minder.... Ben erg benieuwd dus ;)
Door Bosliefje
3 van mijn honden eten alles, ze zijn absoluut niet kieskeurig, nummer 4 is een langzame eter die weet wat ze lekker vindt (hoewel ze tot nu toe altijd haar bordje heeft leeggeten). Ik geef elke maaltijd 2 kvv's tegelijk en nu is de keus CB, Duck, Kivo en Naturis. Mijn preciese eter heeft 3 keer de helft van haar bakje waar de Naturis lag als eerste gegeten. Dus kennelijk smaakt het haar goed.  :icecream: :lolipop:

Over de praktische kant: de rollen Naturis zijn langer en dunner dan de CB en daardoor passen ze net niet in de (ontbijtkoek)bakjes die ik voor CB gekocht had en ze zijn ook eerder ontdooid dan de CB. Bij N. zit ook meer bloed, en misschien daardoor, lijkt het wat papperiger. Maar of het nou echt fijner gemalen is dan Kivo of CB, dat weet ik eigenlijk niet.

Cindy, kan jij eens een foto plaatsen van de groffe maling die jij besteld en gekregen heb?  :please: Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet.
Door Cindy de Wolf
[quote="Bosliefje"]
Cindy, kan jij eens een foto plaatsen van de groffe maling die jij besteld en gekregen heb?  :please: Ik ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet.
[/quote]

Sorry, die zijn op. Dit zijn de zogenoemde barfplakken. Tsja het was heel grof, dus stukken kippenbot van 3-5cm en zo ook de rest van het vlees. Wat mij betreft zou alles zo mogen maar ik kan me zo voorstellen dat een kleine hond zoals een franse buldog hierin kan stikken.  Ik heb nu ook de normale maling hier liggen.
Door Danny
Ja ik vind die lange rollen wel een nadeel idd..., ze passen ook niet in mijn bestaande bakken waar ik CB en Bibi in ontdooi!
Door boskat
ik heb Nina sinds gisteren , naturis gegeven,ze lust het graag ,net als de carnibest ,maar ze gaat nu toch wat aan de diarree tenminste eerste beetje,niet veel en als ze poept is het moeizaam,heb de kip compleet versie gegeven :(
Laatst gewijzigd door boskat op wo 24 jun 2009, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Danny
Zo ik heb mijn bestelling ook binnen.
Ik heb wat verschillende versies genomen, en ga op een lijstje even bij houden wat Gina wel en niet lekker vind.
Vanmorgen hadden we Rund/kip compleet en die heeft ze na wat getreuzel wel helemaal opgegeten.
Door berenboot
ik ben ook wel nieuwsgierig geworden naar dit produkt. Heb vorige week al gemaild over info maar helaas geen reactei. Zojuist nog maar eens gemaild en hopelijk mag ik binnenkort wat van naturis horen  :)
Door Mister T
Hier wat t eten betreft geen problemen(maar ja,daar heb je ook n lab voor  :biggrin2:) maar ik ga er niet mee door ...ik vind t te papperig/snotterig,t spuit eruit bij t openmaken,past niet mn CBontdooibak en wat ik nog nooit heb gehad met welk voer dan ook,mn hele keet is vergeven vd lucht  :-X
Iig voor mij redenen genoeg om t hierbij te laten  ;)
Door *Nikki*
[quote="Mister T"]
Hier wat t eten betreft geen problemen(maar ja,daar heb je ook n lab voor  :biggrin2:) maar ik ga er niet mee door ...ik vind t te papperig/snotterig,t spuit eruit bij t openmaken,past niet mn CB ontdooibak en wat ik nog nooit heb gehad met welk voer dan ook,mn hele keet is vergeven vd lucht  :-X
Iig voor mij redenen genoeg om t hierbij te laten  ;)
[/quote]

Ben het helemaal met je eens. Maar Luna eet eindelijk iets met smaak en krijgt geen maagzuur. Dus denk dat ik een andere bak moet zoeken en maar een wierookje opsteek  ::)
Door choopy
Hier totaal geen last van de geur.
heb van de Blokker een bak waar 2 rollen CB in past, maar ook 2 rollen Naturis.

Ik heb de KVV dan alleen voor logees of voor als de vriezer bijna leeg is, voor de rest krijgen ze barf.
Ik vind het inderdaad vrij nat, maar de ontlasting is beter bij mijn honden dan op de KIVO.
CB krijgen ze niet meer ivm de prijs. Maar verder krijgen ze hier diverse soorten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door