Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Nyncke
Nou, alledrie mijn setters waren toen nog "gewone brokken jongens"maar dat was dus geen garantie voor vet op de billen.

Maar als er zoveel jonge honden spillepoten zijn, moeten ze dat inmiddels toch ook wel weten bij de shows en keuringen.... ???
Door Miss_Carmen
Hahaha....ik kan iig nu al aan Rocko zien dat barf hem goed doet. Zijn heupbotten zijn niet meer te zien. En de dierenarts waar hij gisteren geröntgend is vond hem prachtig!
Door Miss_Carmen
Toch nog even een check-up.
Dit is wat Rocko per 2 weken krijgt, 700 gram per dag

Maandag         Pens             500 gram Lever   200 gram
Dinsdag         Vleesbot     700 gram
Woensdag Spiervlees    400 gram Groente   300 gram
Donderdag Vleesbot     700 gram
Vrijdag         Spiervlees    300 gram Hart           400 gram
Zaterdag         Vleesbot     700 gram
Zondag         Spiervlees    350 gram Groente   350 gram
Maandag         Vleesbot     700 gram
Dinsdag         Pens             500 gram Spiervlees  200 gram
Woensdag Vleesbot     700 gram
Donderdag Spiervlees    300 gram Nier           400 gram
Vrijdag         Vleesbot     700 gram
Zaterdag         Spiervlees    400 gram Groente   300 gram
Zondag         Vleesbot     700 gram

En Pops krijgt dit, 600 gram per dag

Maandag         Pens             400 gram Lever   200 gram
Dinsdag         Vleesbot     600 gram
Woensdag Spiervlees    350 gram Groente   250 gram
Donderdag Vleesbot     600 gram
Vrijdag         Spiervlees    250 gram Hart           350 gram
Zaterdag         Vleesbot     600 gram
Zondag         Spiervlees    300 gram Groente   300 gram
Maandag         Vleesbot     600 gram
Dinsdag         Pens             400 gram Spiervlees  200 gram
Woensdag Vleesbot     600 gram
Donderdag Spiervlees    250 gram Nier           350 gram
Vrijdag         Vleesbot     600 gram
Zaterdag         Spiervlees    300 gram Groente   300 gram
Zondag         Vleesbot     600 gram

Wat ze allemaal aan soorten krijgen ga ik niet opschrijven, maar geloof me, variatie genoeg :)
Ik zou het fijn vinden als iemand het even voor me na rekent

Alvast bedankt
Door Lizzy
[quote="Miss_Carmen"]
Dankjewel.
Had het zelf ook afgerond, maar wilde toch nog even zekerheid.
Verder geen op of aanmerkingen?
[/quote]

Aangezien je niet gespecificeerd hebt wat voor vleesbot, spiervlees, orgaanvlees, vis je geeft, kan ik eigenlijk niks/weinig van je menu zeggen. Je schrijft zelf dat er voldoende variatie is, dus ik ga er vanuit dat dit allemaal goed snorretje zit :biggrin2:
Door kojak
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Miss_Carmen
[quote="Lizzy"]
Aangezien je niet gespecificeerd hebt wat voor vleesbot, spiervlees, orgaanvlees, vis je geeft, kan ik eigenlijk niks/weinig van je menu zeggen. Je schrijft zelf dat er voldoende variatie is, dus ik ga er vanuit dat dit allemaal goed snorretje zit :biggrin2:
[/quote]
Ik zal het toch even voor je hier neerzetten. Er zal wel wat verandering inzitten elke maand. Ligt eraan wat ze in de aanbieding hebben  ;D

Vleesbot: kip, konijn, wilde eend, geitenribben
Spiervlees: paard, kalkoen, kip, rund, hert, lam, schaap
Orgaan: pens van rund & schaap, hart van rund, & eend, nier van rund & konijn, lever van konijn & haas

@ Ko  Rocko komt juist hartstikke goed aan.  Vorige week bij de dierenarts geweest en hij is sinds we aan het vers zitten, dat was toen anderhalve maand, is hij 2,5 kilo aangekomen  :D :thumbup: Hij weegt nu 30 kilo. Ik probeer er nog 2 of 3 bij te krijgen, maar de mensen in mijn omgeving kunnen echt zien dat hij is aangekomen. Daarbij is hij nu ook veel rustiger. En 700 gram vindt ik niet zoveel op een dag.
Daarbij krijgt hij nu nog 4 dagen in de week een bordje volle kwark met honing en banaan 's morgens. Dat doe ik elke week een dag minder en dan zal hij vast een prachtige volle hond zijn. Niet dat hij nu niet prachtig is, want dat is hij zowiezo wel :D
Door Miss_Carmen
Dat ben ik vergeten er tussen te zetten  ::)
Ja ze lusten zeker wel vis, maar niet alle.
Ik krijg dus altijd vissekoppen van de visboer en er zitten een soort tussen die ze niet lusten.
Ik weet alleen niet welke dat is. Zal het dinsdag eens vragen.

En tussendoor krijgen ze wel eens een eendagskuiken of een sprot.
Door Red_Hunter
Ik hoor het al dat wordt weer zware concurentie in Dieren nu Rocko zwaarder aan het worden is.

Harmony moet nu ook aankomen maar ik heb niet het voordeel dat ik kan overstappen naar BARF, want dat krijgt ze al vanaf puppy  ::), ze krijgt eten voor een hond van 35 kg terwijl ze 20 weegt, maar aankomen ho maar.
Vettere soorten helpt ook niet. Nu geef ik haar macaroni erbij (jaja ik weet hoe jullie daar over denken) en ze begint eindelijk wat aan te komen. Ik ga ook de satin balls maar eens proberen. Ze heeft nog maar 2 shows om haar laatste punt vooor de jeugdtitel te winnen dus ik moet toch even snel nog wat kilo's winnen.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door