we mogen dan eindelijk na 5 maanden niets doen gaan an trainen voor het VZH.
gezien qyan zijn te lage waarde aan het stress hormoon cortisol, en het feit dat we weten dat hij door stress ziek kan worden heeft mijn trainer het een en ander uitgezocht en dat middel stress en adrenal plex gevonden.
Het middel bevat dus het volgende:
Siberische Ginseng wortel, Chinese Schizandra bes, vers Damiana blad, Kola noot, verse Wild Oats, Licorice wortel, vers Scullcap kruid, en Prickly Ash bast. Al deze ingredienten werken samen om de integriteit van de adrenaline klieren te herstellen , de energie te verhogen, een beter weerstandsvermogen op te bouwen en het lichaam beter te laten reageren op stress. Deze kruiden zijn ook voeding en drank voor de adrenaline klieren evenals voor het zenuwcellen en weefsels. Als een gemakkelijk op te nemen complex , verminderen deze kruiden de stress in het lichaam, dat voortdurend blootgesteld is geweest aan excessieve fysieke en/of emotionele spanningen.
heb dus ook gevraagd of het ene middel is wat zijn prestaties kan beinvloeden, en of het bijwerkingen heeft.
en dan bedoel ik uiteraard bijwerkingen op het maag/darmkanaal.
ik heb natuurlijk de ballen verstand van bovenstaande ingredienten

wat denken jullie? zou dit iets kunnen zijn voor qyan of is dit iets waarvan jullie zeggen: moet dit helpen.
als het iets is wil ik het alleen proberen nadat ik een paar keer aan heb gekeken hoe het zonder gaat en of er idd weer sprake zal zijn van ziekteverschijnselen door de stress.
maar, wat denken jullie hiervan???