Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
Tot zover gaat ie goed hoewel de pijnstillers het niet van de ene naar de andere pijnstiller halen, die tijd is wat te lang.
Door Ivonne
Op dit moment loopt ie bovenverwachting goed; hij probeert alle vier de poten te gebruiken. Het lukt ook best goed om naar het poepveldje te lopen, ik help hem daar niet bij want het lijkt daardoor moelijker te worden dan als hij zelf loopt. Ik bepaal wel zijn tempo.

Qua wond moet ik het even aanzien; ik ben vergeten te vragen of ze het onderhuids hadden kunnen hechten gezien zijn reactie de vorige keer.

Bas slaapt veel maar al met al ben ik dik tevreden zo.
Door Francisca
Knuf voor Bas.Wel goed dat hij zelf alle 4 poten gebruikt.Ik hoop dat hij goed hersteld van de operatie.
Door Eidos
klinkt goed dat hij zn pootje alweer enigezins gebruikt Ivonne !! Ik duim nog steeds voor een goed herstel :-*
Door *Lia*
Wat fijn Ivonne dat het er (zo te merken) goed uitziet voor Bas. Hij zal zelf wel aangeven of hij wil lopen of niet,denk ik. Ik heb een los botsegment ,of zoiets,in het gewrichtje bij mijn grote teen,en ik loop de hele zomer
( sandalen en open schoenen) op de buitenrand van mijn voet.En ik moet er maar mee "leren" lopen zei de HA. Ze kunnen het niet verwijderen. Ik hoop dat Bas beter zal gaan lopen. :D :D
Door Ivonne
tsss, nou ja dan heb jij enig idee wat Bas in zijn elleboog had en hoe dat voelt en dan was het blijkbaar ook nog een vrij groot stuk dat "gewoon" los zat.

Tot zover ben ik een gelukkige hondemoeder ;D
Door *Lia*
Ivonne schreef: tsss, nou ja dan heb jij enig idee wat Bas in zijn elleboog had en hoe dat voelt en dan was het blijkbaar ook nog een vrij groot stuk dat "gewoon" los zat.

Tot zover ben ik een gelukkige hondemoeder ;D

Ja ik weet heel goed hoe dat voelt.Je gaat er naar lopen
Bij elke stap beweegt dat gewrichtje (zo ook bij Bas) dus je voelt het iedere minuut van de dag,als je loopt.
Het stukje zal bij mij wel kleiner zijn dan bij Bas,maar ik ben het toch ook liever kwijt dan rijk. ::) ::)
Door karray
Unique schreef: Wat fijn Ivonne dat het er (zo te merken) goed uitziet voor Bas. Hij zal zelf wel aangeven of hij wil lopen of niet,denk ik. Ik heb een los botsegment ,of zoiets,in het gewrichtje bij mijn grote teen,en ik loop de hele zomer
( sandalen en open schoenen) op de buitenrand van mijn voet.En ik moet er maar mee "leren" lopen zei de HA. Ze kunnen het niet verwijderen. Ik hoop dat Bas beter zal gaan lopen. :D :D
Dat zou ik geloof ik wel door een orthopeed laten bepalen en niet door mij HA ::)
Door *Lia*
karray schreef:

Dat zou ik geloof ik wel door een orthopeed laten bepalen en niet door mij HA ::)

In het ziekenhuis is er een foto van gemaakt en zij sturen het bericht weer door naar de HA.
Door Ivonne
zijn huid gaat nog steeds goed, de vettige vacht is ook weer minder aan het worden (dat was ook een teken voor mij dat hij zich niet lekker voelde), zijn oren zijn wel wat viezig, hij eet goed. De wond zelf houdt ik scherp in de gaten maar ondanks het feit dat Bas binnen circa twee maande voor de tweede keer geopereerd is, is zijn algehele gesteldheid op dit moment "goed" te noemen ;D

Bas krijgt joekels van Rymadil tabletten en het gebruikelijke AB-kuurtje maar goed, dat moet maar even.

Het lijkt zelfs dat op die kleine stukjes die ik nu met hem loop hij beter loopt dan voor de operatie; oke, op de terugweg zie je wel aan hem dat het genoeg was maar toch. Echt wonderbaarlijk en tot zover zeker de juiste beslissing.
Door Truus
Goh dat klinkt goed Ivonne, laten we maar hopen dat dit zo doorzet. Het mag ook wel een keer , na al dit gedoe..pfff.
We duimen nog steeds en denken aan Bas en jou hoor!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door