Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Jolly schreef: nog 4 dagen te gaan en dan mogen de hechtingen eruit.
Jeee, dan mag hij weer zwemmen.
Arme man heeft het zo warm en die kap werkt dan ook echt niet mee.
Ik ga hem vanavond onder de tuinsproeier gooien, denk ik.
Ja, die kap is naadje met deze temperaturen... Dat heb ik aan de lijve ondervonden met Ikijok... Die hoeft 'm nu gelukkig niet meer op (als meneer van zijn hotspot afblijft tenminste)... Knuf voor Chasey!
Gisteren hem gekamt, en even zonder kap laten lopen.
er kwam me toch een partij haar af, zo errug.
Daarna Pim onder handen genomen en die was wel 2x zo erg :-\
Van Chasey kunnen we het ons voorstellen zoveel narcose en ab in je lichaam is niet normaal.

Vandaag ook ff zonder kap en hij heeft heer;ijk in gras liggen rollen.
We zijn er bijna, nog 3 dagen
Hij is onthecht ;D en mocht meteen te water van de DA, het zag er zo verschrikkelijk goed uit, hij stond echt verbaasd.
Ik zei: tja een gezonde hond kan wel tegen een stootje en als je dan ook nog eens puur natuur eet, komt dat alleen maar tengoede toch?
Hij:  ;) kan ik alleen maar beamen en jij weet wel wat je doet.
Ik hoef ook niet te zeggen dat als je iets raars merkt aan hem, wat niet Chasey eigen is of als zijn buik heel raar dik wordt enzo, je aan de bel moet trekken.
Menig eigenaar zou pas veel later reageren.

Heb de rekening nog niet binnen, maar weet wel dat ik 1125,- kwijt ben. :-[ :-X
slik.

:-\
Do schreef: niet naar het geld kijken
Chasey is met geen geld te vervangen
Helemaal mee eens hoor Do, maar ondanks verzekering wordt dit toch eerst ff ribje uit m'n lijf.
Er gaat ook een grote bos bloemen heen, voor ze allemaal.
Ik weet het , het is hun werk, maar ze reageerde zo allert en snel en de natelefoontjes en intresse in herstel was zo/is zo super, dat ik vind dat ze het verdienen.
pallas schreef: Wat fijn , dat ie nu weer alles mag en dat ie het zo goed doet!! (dankzij jou natuurlijk)

Niet te veel aan de poen denken....komt wel een oplossing voor.

(wat wij vorig jaar aan Didot kwijt zijn geweest heb ik maar op uitgerekend.....was wel heel erg veel :-[ )
Had je Didot wel/niet verzekerd?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door