Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Francisca
Sterkte straks als je Bas ophaalt.Vertroetel hem maar lekker.Wij duimen voor een positief herstel. :-*
Door Peet
...van ons ook allemaal duimen, lebbers en positieve gedachten voor de lieve lobbes!!!
Door *Lia*
Weet je al wanneer je die grote beer weer mag ophalen ?? of krijg je een telefoontje. We leven met jullie mee hier en alles moet goed komen. ;)
Door Angelique
Ivonne schreef:

Alles is al voor Bassie..... ::) :D :-\
:D Weet je al iets, of kun/mag je niet meer tussen de middag bellen?
Door Ivonne
Bas is weer thuis ;D de DA zelf zal me nog bellen vanavond maar zijn collega wist te melden dat er een vrij groot stuk losgeslagen bot (ulna?) uitgehaald is..... pffft, het is dus echt niet voor niets geweest, en nu op naar een goed herstel :-\
Door sylvia
Geef hem een dikke knuffel van mij, blij dat hij weer thuis is, en met zo'n goed vooruitzicht, want als er zo'n stuk bot aan het rondzwerven was, is het niet gek dat hij zo slecht liep en moet het vanaf nu alleen maar beter gaan.
Door tieneke
Wat goed dat je toch hebt doorgezet!
Ik kan mij voorstellen dat hij pijn had met een los stuk bot,weet nu haast zeker dat het met Bas weer helemaal in orde komt.
Geef hem maar een stevige :-*
Door karray
Was de operatie geslaagd?
Is de operatie gegaan zoals men gehoopt had dat deze zou gaan?
Betekent het inderdaad dat met het verwijderen van dit bot, bas weer goed gaat lopen?
Laat ik in ieder geval hopen dat alles goed is gegaan, en dat ie weer zonder pijn kan gaan functioneren
Door Eidos
Ohw dit klinkt echt super hoopvol Ivonne !!! Het lijkt mij inderdaad ook dat je nogal pijn hebt met lopen als er een stuk los bot in je pootje zit.. Hopelijk knapt die lieverd nu snel op en kan je nog heel lang van hem genieten !!! :-*

Jullie beiden een lieve knuffel van ons :-*
Door Ivonne
karray schreef: Betekent het inderdaad dat met het verwijderen van dit bot, bas weer goed gaat lopen?
Nee, dat betekent het nog niet helemaal, het zal denk ik aanzienlijk schelen maar het grote probleem voor wat betreft zijn herstel zit hem in het feit dat door arthrosevorming zijn elleboog 3x zo dik was / is.

Dat is ook de reden van de 50% kans op een echt geslaagde operatie nl een goed herstel.

Maar..... het is zeker niet voor niets geweest als er zo'n stuk los bot uit gehaald is dan zal dat in ieder geval een stuk beter voelen voor hem.

Dank jullie wel voor alle knuffels, kusje en andere positieve oppeppers.... het begin is er in ieder geval!
Door karray
Nou, hopelijk loopt het allemaal goed af voor Bas.IK zal voor hem duimen
Laatst gewijzigd door karray op ma 19 jul 2004, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door