Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Heel stom he, maar ik denk dan altijd shit waarom moet ik dan ook zo nodig weggaan en hem bij anderen achterlaten. :-[
MAAR da heeft ook gezegt; dat óók hij dit niet had zien aankomen , dus ik al helemaal niet.

Overigens wilde meneertje alweer bijna de zandvaart hier in springen om te zwemmen.
:D ;)
de gek.
Het gaat dus goed.
Jolly schreef: Heel stom he, maar ik denk dan altijd shit waarom moet ik dan ook zo nodig weggaan en hem bij anderen achterlaten. :-[
MAAR da heeft ook gezegt; dat óók hij dit niet had zien aankomen , dus ik al helemaal niet.

Overigens wilde meneertje alweer bijna de zandvaart hier in springen om te zwemmen.
:D ;)
de gek.
Het gaat dus goed.
Soms kun je die maffe streken wel missen als kiespijn, maar soms... Soms ben je zo blij dat hij weer al 't vreten steelt en maffe dingen uitvreet.... Fijn dat 't goed gaat! :-*
Ine schreef: Jol, is er ook nog onderzoek gedaan naar de tumor, die verwijderd is?

Heerlijk, dat Chasey weer z'n streken laat zien :-*
Dit is al een oude quote, maar heb nooit reactie gehad.

Waardeloos, dat dit er weer bij moest komen, maar we duimen voor een nu volledig herstel en nog heerlijke jaren met de langpoot. :-*
Ine schreef: Dit is al een oude quote, maar heb nooit reactie gehad.

Waardeloos, dat dit er weer bij moest komen, maar we duimen voor een nu volledig herstel en nog heerlijke jaren met de langpoot. :-*
oeps ja, so sorry, dacht dat ik wel had gereageerd.
Het is wel de bedoeling dat er onderzoek word gedaan naar de tumor.
Heb dat tenminste wel aangegeven.
Ze hadden gisteren nog geen info daarover.
Kweet niet hoelang dat normal gesproken duurt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door