Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
Beste Guido en Sylvia,
Hoe eng het ook is.... volg je gevoel in deze. Als je nu ziet dat je hond het beter aan het doen is op kvv dan is dat bewijs genoeg. En tuurlijk is niet alles in 1x verholpen, dat kost tijd maar er komt een moment dat je echt blij bent dat je de overstap gemaakt hebt!

Hou vol; volgens mij is er nog geen hond slechter geworden van kvv en zoek als de sodemieter een andere DA.

Heel veel succes!
Door Peet
Beste Guido en Sylvia,

Wat een vreselijke uitspraak van die DA assistente!
Ik zou idd als een speer een andere DA gaan zoeken.
Als jullie ook op de Veluwe wonen (dat begreep ik uit Barbara's woorden), kan ik je Dierenkliniek Putten aanbevelen. Misschien een stukje extra rijden, maar daar zit een hele goede DA, die ook homeopatisch doet en VOOR verse voeding is! Haar naam is Machteld Pauw en ze is echt super!

Heel veel succes met je Herder, laat je niet op je kop zitten...het komt echt goed, dat weet ik zeker!
:-* voor je herder...(hoe heet 'ie eigenlijk?)
Peet
Door Eidos
Hij heet Guido, Peet ;) ;D

Syl wat een vreselijk mens die DA assistente !!!! Laat je door zo'n wicht niet gek maken hoor !!!! Als je dat fijn vind wil ik best met je meegaan naar kortenoord !! ( heb haar aangeraden om met guido naar stefen te gaan !) Ook ga ik graag even met je mee om voer te halen zaterdag ;) ;D!!
Door karray
Peet schreef: Beste Guido en Sylvia,

Wat een vreselijke uitspraak van die DA assistente!
Ik zou idd als een speer een andere DA gaan zoeken.
Als jullie ook op de Veluwe wonen (dat begreep ik uit Barbara's woorden), kan ik je Dierenkliniek Putten aanbevelen. Misschien een stukje extra rijden, maar daar zit een hele goede DA, die ook homeopatisch doet en VOOR verse voeding is! Haar naam is Machteld Pauw en ze is echt super!

Heel veel succes met je Herder, laat je niet op je kop zitten...het komt echt goed, dat weet ik zeker!
:-* voor je herder...(hoe heet 'ie eigenlijk?)
Peet

Of naarTannetje zelf, of is dit weer te vee; uit de koers?
Door Eidos
Tannetje zit in niet echt dicht in de buurt nee ... Ze heeft een nieuwe DA nodig waar ze ook voor spoedgevallen heen kan gaan ... Mocht er bij Stefen niks uitkomen dan lijkt het me inderdaad het beste om naar Tannetje te gaan ...
Door sandra1
Hoi Guido,

ten eerste wat een vreselijk mens zeg die da assistente. belachelijk. Ik kan verder ontzettend met je meeleven. Mijn jack russletje van 1 jaar heeft ook problemen met zijn pancreas en krijgt ook enzymen door zijn eten. In het begin ging het goed, maar gisterochtend had hij weer dunne ontlasting met bloed erbij. Hiervoor hij nu salazosulfa gekregen. Ik kan wel janken na zoveel trubbles weten we eindelijk wat hij heeft en nog gaat het niet goed. Hij laat duidelijk merken dat hij veel pijn heeft. Ik hoop dat jou hond snel opknapt en dat het beter met hem gaat en sneller opknapt als mijn tommie.

sandra :'(
Door Eidos
Nou vanaf vandaag gaat guido aan de CB ;D. De eerste 5 dagen met 125 gram kruidenmix erdoorheen, omdat die darmpies natuurlijk wel even een positieve boost kunnen gebruiken :-*.. Ben benieuwd hoe hij dit lekkere voer vind en of er snel verbetering optreed :D..
Door Eidos
Nou het gaat al een heel stuk de goede kant op !!! ;D ;D ;D
Guido heeft voor het eerst mooie ontlasting ( JIPPIEEEEEE ) en ook begint hij heel langzaam iets meer vlees te krijgen op die botjes...

De CB vind hij geweldig ;D Hij eet bijna de bak erbij op ;D en de kruidenmix gaat er ook in als koek ;D... Ze zijn vreselijk blij dat het de goeie kant op gaat met guido en hij het voer zo lekker vind ;D, en ik ook ;) Weer een goed en gezond etende hond erbij !! Zou dit het zoveelste versvlees wondertje worden ??? Zoals het er nu voorstaat denk ik van wel ;D Al is het ook met behulp van de zymoral..

Ze werkt ook in de zaak van sven en vrijdagavond stond ze echt te stralen omdat het zoveel beter ging ;D

Bedankt allemaal voor het meedenken en de lieve woorden, ze heeft daar veel aan gehad :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door