Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Wat enorm kl*te! :'( Net als je denkt dat het beter zal gaan, krijg je dit weer voor je kiezen... Wat moeten jullie je rot voelen, zo 'tussen hoop en vrees'...
Ik blijf duimen en aan jullie denken :-*
Door K@rin
Dit is het ergste wat een hondeneigenaar kan overkomen ..........
Maar ................

Voor Whoofer vind ik dit toch het allerergste ......... :( :(
Hoe lang kan WHOOFER dit nog volhouden ........ :'( :'(
Door Ivonne
Lizzy, ergens schrijf je dat die homeopathische DA Westerhuis ook nog bepaalde mogelijkheden heeft in de soort gevallen...... heb je misschien er al aan gedacht om daar een consult aan te vragen of even telefonisch contact op te nemen?

Nu klinkt het toch als "het middel is erger dan de kwaal" (is natuulijk niet helemaal zo, maar toch) en zo een als Bas reageert ook niet goed op prednisonachtige dingen.

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst :-*
Door Angelique
Kan me voorstellen dat jullie er hopeloos van worden, want zo is de situatie, zoals ik het lees, op dit moment ook :'(
Wij blijven hopen en duimen dat jullie een gulden middenweg vinden en Whoofer haar verdiende prettige oude dag kan gaan genieten. :-*
Door Hitam
Hee Liz en Leo, je kunt best homeopathische middelen geven als ze op de prednison staat. Werkt misschien iets minder maar werkt wel degelijk.
Ik krijg veel honden met een IBD verhaal en je kunt er vaak nog best wat mee. Ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat er niets meer helpt. Dus kop op! Het gaat gewoon lukken.
Door Erna
Liz,

Misschien totaal overbodig maar ik heb niet alle pagina's doorgeworsteld. Ik heb in het verleden toen Mara problemen had met haar maag Isogel gebruikt. Als pup zijnde kotste ze 4 keer op een dag haar eten eruit.

Via via kreeg ik het advies om Isogel te gebruiken en dat werkte geweldig. Het schijnt een soort laagje op de maagwand te leggen waardoor het minder geirriteerd raakt. Het is een kruidenmengsel geloof ik.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door